دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1394 - 11:05

انتصاب مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، طی حکمی حمید کریمی را به سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز منصوب کرد.
کد خبر : 36957

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیراز، با توجه به بخشنامه اخیر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با انفکاک روابط عمومی‌ها و دفاتر ریاست و همچنین ارتقای آن به سطح اداره کل در واحدهای دانشگاهی جامع و به استناد موافقت سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، این انتصاب صورت گرفت.


در حکم دکتر حمزه سارویی برای مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص، سابقه و تجربه جنابعالی در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی، به سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز منصوب می‌شوید، امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری،امانت‌داری و قانونمندی در انجام وظایف محوله و مربوط موفق و مؤید باشید.


به گزارش آنا، کریمی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم اجتماعی، گرایش جامعه‌شناسی بوده و سابقه تدریس در کارنامه وی به چشم می‌خورد.


وی دارای سابقه مدیریتی بیش از 8 سال در حوزه روابط عمومی است و از دیگر سوابق اجرایی نامبرده می‌توان مدیریت روابط عمومی، مشاور ریاست و رئیس ستاد شاهد و امور ایثارگران، خبرنگار ممتاز خبرگزاری آنا و روزنامه فرهیختگان و دبیر هیات نظارت برای ارتباط با دفتر هیات نظارت تشکل‌های دانشجویی، مسئول ستاد اقامه نماز و مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات فارس سابق و همچنین مدیر اجرایی اتحادیه صنف عکاسان و نانوایان شیراز در سال 84 و 85 را نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته