دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1394 - 09:46
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خبر داد

افزایش 30 درصدی معاینه فنی خودروهای مدارس در شهریور امسال

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته داشتن معاینه فنی برای خودروهای سرویس مدارس الزامی است و خوشبختانه در شهریورماه امسال با افزایش 30 درصدی معاینه فنی این خودروها مواجه بودیم.
کد خبر : 36932

به گزارش گروه اجتماعی آنا، ولی آذروش اظهار کرد: در سال گذشته هیچگونه تصادف یا حادثه‌ای ناشی از نقص فنی در خودروهای سرویس مدارس اتفاق نیفتاده است که نشان می‌دهد برنامه‌ریزی مدیریت شهری به الزام اخذ معاینه فنی توسط رانندگان محترم سرویس مدارس در کنار آموزش‌ها و فرهنگ سازی‌هایی که در این راستا انجام شده عامل اصلی ارتقاء سطح ایمنی تردد بوده است.


آذروش با اشاره به افزایش مراجعات تاکسی‌ها از ابتدای شهریورماه امسال به مراکز معاینه فنی خودروها، تصریح کرد: آمار مراجعات تاکسی‌های متقاضی اخذ مجوز سرویس مدارس در مقایسه با ماه‌های گذشته 30 درصد افزایش یافته است اما به همه رانندگان سرویس مدارس توصیه می‌شود هرچه زودتر جهت اخذ معاینه فنی به یکی از مراکز 14 گانه شهر تهران مراجعه کنند.


وی در ارتباط با رویه انجام معاینه فنی خودروهای سرویس مدارس نیز توضیح داد: در مراکز معاینه فنی خودروها، خودروهای سرویس مدارس به صورت ویژه مورد ارزیابی و کنترل قرار می‌گیرند و موارد مربوط به ایمنی خودرو به صورت سخت‌گیرانه‌تری در مقایسه با خودروهای شخصی بازررسی و کنترل می‌شوند.


آذروش در ادامه یادآور شد: در طرح استقبال از مهر جهت تسریع در پذیرش خودروهای سرویس مدارس در هر مرکز خطی جهت انجام معاینه فنی این خودروها اختصاص یافته تا در کمترین زمان به رانندگان محترم ارائه خدمات کنند و در صورت افزایش مراجعات، تمامی مراکز آمادگی دارند نسبت به افزایش ساعت کاری خود اقدام کنند.


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران تاکید کرد: خانواده‌ها نیز باید برای اطمینان از سلامت فرزندانشان با حساسیت ویژه‌ای داشتن معاینه فنی سرویس مدارس را پیگیری و حتماً از خودروهای مجاز سرویس مدارس که دارای گواهی معاینه فنی هستند استفاده کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته