دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1394 - 09:45

بازدید ده‌ها دانش آموز و اولیای آنان از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود + تصاویر

در راستای معرفی دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ؛ دهها نفر از دانش آموزان مدارس مختلف و اولیای آنان از این دانشگاه دیدن کردند .
کد خبر : 36930

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: بعد از برگزاری همایش موفق معرفی رشته ها و دستاوردهای واحد دانشگاهی شاهرود و با توجه به ثبت نام از تعدادی از دانش آموزان و اولیای آنان در همان همایش برای تور دانشگاه گردی تعداد 73 نفر در این تور ثبت نام کردند که با هماهنگی های به عمل آمده این بازدید انجام شد .



سید امیر رضا حسینی نژاد افزود : بازدید کنندگان در این تور از امکانات و دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه اعم از آزمایشگاهها ، کارگاهها و زمین های ورزشی و تفریحی بازدید کردند که مورد استقبال آنان قرار گرفت .


وی خاطرنشان کرد : با هماهنگی های به عمل آمده با کارشناسان حوزه های مختلف دانشگاه ، بازدید کنندگان از توضیحات این کارشناسان در هر قسمت بصورت جزئی تر آشنا شدند و بدین ترتیب با نحوه تحصیل و امکانات فراوان این واحد دانشگاهی آشنا شدند .


حسینی نژاد اظهار داشت : هدف از برگزاری اینگونه تورهای دانش آموزی آشنایی هر چه بیشتر آنان با امکانات ناشناخته دانشگاه است و البته با توضیح کارشناسان هر قسمت دانش آموزان و اولیای آنان با تامل بیشتری روی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی فکر خواهند کرد .



وی توزیع برشور و سی دی معرفی دانشگاه را از دیگر برنامه های این بازدید اعلام کرد و گفت : ترتیبی اتخاذ شده تا این بازدید ها که چند سالی است در حال برگزاری است همچنان با برنامه های متنوع تر ادامه یابد .


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت : در مهر ماه دومین همایش معرفی دانشگاه برگزار خواهد شد .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته