دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
طباطبایی در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

پایان فاز یک مهندسی ساختمان جدید واحد‌های پزشکی، داروسازی و دندان‌پزشکی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران با بیان اینکه واحدهای پزشکی، داروسازی و دندان پزشکی به زمین 180 هزار مترمربعی در ضلع شمالی بیمارستان فرهیختگان منتقل می‌شوند، از پایان فاز یک مهندسی این طرح خبر داد.
کد خبر : 3690

دکتر سید محمود طباطبائی در حاشیه مراسم افتتاح دستاوردهای واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری آنا با توجه به طرح تجمیع واحد‌های پزشکی اظهار کرد: حدود ۱۸۰ هزار متر مربع فضای فیزیکی واقع در ضلع شمالی بیمارستان فرهیختگان و در جوار واحد علوم و تحقیقات برای دانشگاه‌های علوم پزشکی در نظر گرفته شده است.


رئیس واحد پزشکی تهران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بعد از این محدودیت‌ فضایی نخواهیم داشت و با یاری رئیس دانشگاه تسهیلات نامحدود در اختیارمان قرار خواهد گرفت، یادآوری کرد: در چند سال آینده دانشگاه مخصوصا در رشته پزشکی به جایگاه اصلی خود می‌رسد.


وی با بیان اینکه حضور دکتر میرزاده در دانشکده پزشکی حرکت جدیدی را در بازسازی دانشگاه ایجاد کرد، برنامه‌های متنوع مد نظر دانشگاه علوم پزشکی را یادآور شد و اظهار کرد: اعتقاد بنده این است که حق دانشجویان و اساتید را باید ادا کنیم و تلاشمان اینگونه باشد که در آینده نزدیک واحد علوم پزشکی تهران را در ردهٔ دانشگاه‌های بزرگ علوم پزشکی ایران قرار دهیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران با بیان اینکه دانشجویان و استادان این دانشگاه دارای استعداد بالایی هستند، ادامه داد: تاکنون امکانات و تجهیزات از نظر کیفی محدود بوده که با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و دکتر میرزاده افق بسیار روشنی را در پیش خواهیم داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته