دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1394 - 13:00
کارشناس سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با آنا اعلام کرد

رعد‌و‌برق، گردوخاک، توفان و رگبار، در انتظار پایتخت‌نشینان در 3 روز آینده

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از احتمال بارش پراکنده باران، رگبار، رعد و برق و همچنین گردوخاک در سه روز آینده در پایتخت و برخی دیگر از نقاط کشور خبر داد.
کد خبر : 36870

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا اظهار کرد: با ورود جریان‌های هوایی مرطوب جنوبی و جنوب شرقی به کشور، از امروز (جمعه) و فردا، در سواحل دریای عمان، جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز، جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی از نقاط استان هرمزگان، بوشهر و فارس در ساعت‌های بعدازظهر، شاهد رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم بود.


وی افزود: در روز شنبه بخش‌هایی از شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل نیز رگبار و رعد وبرق خواهند داشت.


به گفته گودرزی در روز یکشنبه، برای بخش‌هایی از شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و زاگرس جنوبی نیز بارش باران به صورت رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.


وی همچنین از مواج بودن آب‌های خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز در سه روز آینده خبر داد و اظهار کرد: تهران تا روز یکشنبه آسمانی صاف خواهد داشت اما در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش پراکنده در این استان دور از انتظار نیست.


کارشناس سازمان هواشناسی کشور یادآور شد: دمای هوای تهران تا سه روز آینده بین 30 و 20 درجه سانتی‌گراد متغیر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته