دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1394 - 21:31

گلباران گوام در آزادی/ تازه واردهای تیم ملی درخشیدند

شاگردان کی روش در دومین دیدار ایران طی رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 مقابل گوام با نتیجه 6 بر صفر پیروز میدان شدند.
کد خبر : 36847

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز (پنجشنبه) در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 در ورزشگاه آزادی به مصاف صدرنشین گروه D یعنی گوام رفت و توانست این دیدار را با نتیجه 6 بر صفر به پایان برساند.


این در حالی است که تیم ملی فوتبال کشورمان بازی قبلی خود را با نتیجه تساوی به پایان رسانده و گوام نیز در دو بازی قبلی خود با کسب 6 امتیاز از دو بازی خود برای حفظ صدرنشینی امروز مقابل تیم ملی ایران قرار گرفته بود.


در نیمه اول این دیدار اشکان دژاگه توانست در دقیقه 10 در نقطه پنالتی اولین گل ایران را به ثمر برساند. در ادامه مهدی طارمی توانست پاس سردار آزمون را در دقیقه 31 وارد دروازه گوام کند. همچنین در دقیقه 34 ارسال اشکان دژاگه با ضربه سر زیبای سردار آزمون به گل سوم ایران تبدیل شد. در دقیقه 42 وحید امیری سانتری از جناح چپ روی دروازه گوام کرد که سردار آزمون بار دیگر با ضربه سر چکشی توانست گل دوم خود و چهارم ایران را به ثمر برساند و نیمه نخست با نتیجه 4 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.


در ادامه بازی طی نیمه دوم رامین رضاییان به محض ورود به میدان در دقیقه 64 ارسال زیبایی را روی دروازه کرد تا مهدی طارمی گل دوم خود و پنجمین گل تیم ملی را به ثمر برساند و در ادامه در دقیقه 89 مهدی ترابی، جوان‌ترین بازیکن زمین توانست گل ششم ایران را وارد دروازه گوام کند.


قضاوت این دیدار را خمیس الماری به عنوان داور وسط، رمضان آل نائمی و یوسف عارف الشمری به عنوان کمک های وی از قطر و علی شبان به عنوان داور چهارم از کویت برعهده داشتند.


ترکیب ایران در این دیدار:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج‌صفی، آندرانیک تیموریان، وریا غفوری (رامین رضاییان-64)، وحید امیری، امید ابراهیمی، اشکان دژآگه (امید عالیشاه-75)، سردار آزمون (مهدی ترابی-69) و مهدی طارمی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته