پلتفرمهای مجازی؛ ابزاری برای آموزش علوم کامپیوتری
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاههای جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اجوکیشن دایو، تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بهعنوان ابزاری برای آموزش علوم کامپیوتری در مدرسههای آمریکا مورد استفاده قرار میگیرند. در برخی از کلاسها نحوه ساخت دنیاهای مجازی به دانشآموزان آموزش داده میشود.
نتایج تحقیقات جدید مؤسسه تکنولوژی جورجیا نشان میدهد دانشآموزانی که کدنویسی را با کمک پلتفرمهای واقعیت افزوده یاد میگیرند نسبت به دانشآموزانی که از این پلتفرمها استفاده نمیکنند، نمره بالاتری در ارزیابیها کسب میکنند.
دانشمندان بر این باورند که دیدن مواد درسی در فضای مجازی به دانشآموزان کمک میکند تا بهتر یاد بگیرند و نکات بیشتری را به یاد بیاورند. برخی از شرکتها ابزارهای مجازی توسعه میدهند که مخصوص مدرسهها و دانشآموزان است؛ برای مثال گروهی از متخصصان اینتل به مدرسههای مختلف میروند تا نحوه توسعه و ساخت ابزارهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را به دانشآموزان یاد بدهند.
انتهای پیام/4021/
انتهای پیام/