دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«جزمین غمگین» در نقش ستاره کمدی هالیوود

کیت بلانچت، بازیگر برنده دو جایزه اسکار نقش‌های درام در نقش لوسیل بال، کمدین برنده جایزه گلدن گلوب ظاهر می شود.
کد خبر : 36820

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، آرون سورکین، نویسنده «شبکه اجتماعی»، «استیو جابز» و «چند مرد خوب» فیلمنامه‌ای درباره زندگی یکی از ستاره‌های هالیوود کلاسیک در دست دارد که به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد.


این فیلم قرار است به زندگی لوسیل بال (1989-1911) بازیگر و کمدین محبوب سینما و تلویزیون در دهه‌های 1930 تا 1970 بپردازد. به گزارش هالیوود ریپورتر، کیت بلانچت، بازیگر «بابل»، «مورد کنجکاوی‌برانگیز بنجامین باتن» و «ارباب حلقه‌ها» و برنده دو جایزه اسکار برای «جزمین غمگین» (نقش اصلی) و «هوانورد» (نقش مکمل) قرار است نقش لوسیل بال را در این فیلم که هنوز عنوان آن اعلام نشده است، بر عهده بگیرد.


لوسیل بال بازیگر سریال‌هایی مانند «من لوسی را دوست دارم»، «ساعت کمدی لوسی-دزی»، «نمایش لوسی» و «لوسی اینجاست» بوده و 13 بار نامزد دریافت جایزه تلویزیونی اِمی و چهار بار برنده این جایزه شده و در سال 1979 جایزه افتخاری موسوم به سسیل ب. دومیل را در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب دریافت کرده است.


فرزندان لوسیل بال به نام‌های لوسی آرناز و دزی آرناز جونیور که از ازدواج وی با دزی آرناز بازیگر بر جا مانده‌اند، تهیه‌کنندگان این فیلم زندگینامه‌ای هستند و شرکت تولیدی اسکیپ آرتیستز تهیه و تولید فیلم سینمایی را بر عهده دارد.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته