دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر:

حجاج ایرانی درباره مسایل درمانی و بهداشتی نگرانی نداشته باشند

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با توجه به فعال شدن 14 مجموعه پزشکی در مکه مکرمه، گفت: حجاج ایرانی درباره مسایل درمانی و بهداشتی نگرانی نداشته باشند.
کد خبر : 36810

به گزارش گروه اجتماعی آنا، پیرحسین کولیوند افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با دارا بودن بهترین امکانات و کادر درمانی مجرب، از ابتدای ورود زائران تا پایان عملیات حج، همراه زائران است و زائران نگرانی نداشته باشند.


معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر درمورد انتخاب نیروهای اعزامی به حج، گفت: بیش از 70 درصد نیروهای این مرکز را افراد با تجربه تشکیل می‌دهند که در سال‌های گذشته نیز برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حج مشرف شدند.
کولیوند به نقش مهم پزشکان کاروان‌ها در هنگام حج تمتع اشاره کرد و افزود: فعالیت بیمارستان ایران در مکه زمانی آغاز می‌شود که زائر به هر دلیل پس از ویزیت از سوی پزشک کاروان، نیاز به خدمات درمانی بیشتری داشته باشد.
وی گفت: در صورتی که مشکل و بیماری زائر رفع نشد و نیاز به خدمات بیشتر وجود داشت، در آن زمان بیمار برای دریافت درمان‌هایی مانند اعمال جراحی، سی تی اسکن و دیالیز به بیمارستان‌های سعودی منتقل می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته