دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1397 - 16:28
وزیر ورزش و جوانان:

مجموع پروژه‌های ورزشی مورد بهره‌برداری در سال97 حدود 800پروژه است

وزیر ورزش و جوانان گفت:با احتساب افتتاح‌هایی که در روزهای آینده داریم ، مجموع 800 پروژه عمرانی ورزشی در سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر : 368089
73.jpg

به‌گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری مرکزی، مسعود سلطانی‌فر صبح امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی اراک با بیان اینکه تا پایان سال تعداد پروژه‌های مورد بهره‌برداری کشور به حدود 800 پروژه می‌رسد گفت: کارنامه ورزشی جمهوری اسلامی ایران در سال جاری ارزشمند است و رضایت مردمی مهمترین مؤلفه در این بخش محسوب می‌شود.


وی اظهارکرد: در سال جاری که به روزهای پایانی آن می‌رسیم، برای کشور  پیروزی‌ها و موفقیت‌های ورزشی بسیاری به دست آمد که سرآغاز آنان موفقیت در جام جهانی روسیه بود؛ با‌وجود اینکه در این دوره از رقابت‌ها ایران در گروه مرگ قرار داشت اما نتیجه خوبی به دست آورد.


سلطانی‌فر ادامه‌داد: ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران به مدد پشتکارشان در رقابت‌های جاکارتا بیشترین مدال‌ها را از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در رشته‌های مختلف کسب کردند.


وی تصریح کرد: در سال جاری در مسابقات پارالمپیک و پارا آسیایی از رتبه چهارم که در دوره قبل به دست آورده بودیم به رتبه سوم ارتقا پیدا کردیم  و در رقابت‌های المپیک جوانان نیز از رتبه 24 در دوره گذشته به رتبه هفتم رسیدیم.


وزیر ورزش و جوانان بیان‌کرد: علاوه بر موفقیت‌هایی که ذکر شد در رشته‌ها و رقابت‌های بین‌المللی و جهانی از جمله وزنه‌برداری، تکواندو، ووشو و شطرنج نیز به نتایج خوبی دست پیدا کردیم به طوری‌که در لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین‌بار، دو تیم پرسپولیس و استقلال به صورت همزمان به یک‌چهارم نهایی راه پیدا کردند و یکی از این تیم‌ها نیز تا فینال این رقابت‌ها پیش رفت.


سلطانی‌فر گفت: برای سال 97 تکمیل 500 طرح عمرانی ورزشی پیش‌بینی شده بود که با احتساب طرح‌های قابل بهره‌برداری سفر امروز در استان مرکزی و افتتاح طرح‌های ورزشی استان بوشهر که در روزهای آتی با سفر رئیس جمهور محقق می‌شود تعداد پروژه‌ها به حدود 800 طرح افزایش می‌یابد.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته