دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1394 - 12:20
در سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به خراسان شمالی صورت گرفت

یادمان شهدای گمنام واحد بجنورد رونمایی شد/ ادای احترام دکتر میرزاده به مقام شامخ شهدا

بنای یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با حضور دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران سازمان مرکزی این دانشگاه، همچنین مسئولان دانشگاه آزاد استان خراسان شمالی و شهرستان بجنورد افتتاح شد.
کد خبر : 36806

به گزارش خبرنگار آنا، ساخت بنای یادمان شهدای گمنام واحد بجنورد در محوطه‌ای به مساحت 800 مترمربع در سال 1393 آغاز شد و امروز 15 شهریور 94 همزمان با سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به خراسان شمالی رونمایی شد.


زیربنای این یادمان که مجری آن معاونت عمرانی واحد بجنورد بوده 40 مترمربع است که با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال احداث شده است و یکی از طرح‌های فرهنگی ماندگار برای این واحد دانشگاهی محسوب می‌شود.



میرزاده و هیات همراه که به منظور شرکت در نهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی خراسان شمالی در واحد بجنورد حضور یافته بودند در حاشیه این مراسم با اهدای گل و قرائت فاتحه علاوه بر ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های آنان، امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.



پیش از این مراسم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ساختمان سما واحد بجنورد بازدید کرد.


نهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی نیز امروز با حضور دکتر میرزاده و جمعی از معاونان و مدیران و اعضای هیات امنا، برگزار می‌شود.


تصمیم‌گیری درباره فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و دانش‌بنیان، فعال‌سازی پارک‌های علم و فناوری و طرح شهرک فناوری آزاد(شفا)، پیشرفت طرح سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد (ساها) در استان جزء دستور کار نهمین جلسه هیات امنای استان خراسان شمالی است.


علاوه بر رونمایی از یادمان شهدای گمنام و شرکت در جلسه هیات امنا، نشست با اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان منتخب ورزشی، فرهنگی و پژوهشی بخشی از برنامه‌های سفر یک‌روزه ریاست دانشگاه آزاد به بجنورد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب