دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد یزد میزبان هشتمین جشنواره سراسری «قرآن در سما»

معاونت سما واحد یزد گفت: هشتمین جشنواره سراسری قرآنی دانشجویان و دانش‌آموزان سما (طرح قدس) به میزبانی مرکز آموزشی فرهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود.
کد خبر : 36801

محمد رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: هشتمین جشنواره کشوری طرح قدس با حضور مدیران، مربیان برتر قرآن در سما، مدارس و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سما، دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان منتخب و به همت مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه سازمان سما و به میزبانی سما واحد یزد برگزار می شود.


وی ادامه داد: این جشنواره سه روزه در رشته‌های قرائت به روش ترتیل، قرائت به روش تحقیق، حفظ و ترجمه، پژوهش، تفسیر و مفاهیم و با حضور بیش از 400 شرکت کننده از روز سه شنبه 17 شهریور ماه آغاز و روز پنجشنبه 19 شهریور با اهدای جوایز به برگزیدگان، به کار خود پایان خواهد داد.


رحیمی افزود: شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبلاگ هشتمین جشنواره طرح قدس به www.yazd-samacollage.ir مراجعه کنند.


وی اظهار کرد: این جشنواره به منظور فراهم آوردن زمینه انس بیشتر دانش‌آموزان، دانشجویان و کارکنان با مفاهیم بلند قرآن کریم در سازمان مدارس سما برگزار می‌شود.


جشنواره قرآن در سما با مسئولیت معاونت فرهنگی و دانشجویی سازمان سما از سال تحصیلی 88-1387 در مدارس و آموزشکده‌های سما و در پی انجام رسالت خطیر آموزشی و تربیتی و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت در بین مخاطبین و در سه مرحله واحد (مدارس و آموزشکده)، استان و کشوری برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته