دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1394 - 23:48

اثبات ادعای محمد دادکان بعد از 118روز/ کفاشیان: قرار بودکی‌روش برود اما حسنی‌خو نگذاشت

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تفاهم کرده بودیم که کی روش از ایران برود در همین زمینه هم صحبت کردیم اما حسنی‌خو مدیر کل حراست وزارت ورزش میانه کار را گرفت تا کی‌روش به فعالیتش در ایران ادامه دهد.
کد خبر : 36759

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،فروردین ماه سال جاری و پس از بازگشت تیم ملی از اروپا بود که زمزمه های قطع همکاری فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش سرمربی شنیده شد و با ضبط پاسپورت وی در فرود گاه به دلیل بدهی مالیاتی که باعث دلخوری مرد پرتغالی شد این شایعه قوت بیشتری گرفت .


مشکل مالیاتی کی روش با پادرمیانی وزارت ورزش و جوانان و البته خود فدراسیون حل شد و مرد پرتغالی از ایران رفت ؛رفتنی که خیلیها بر این باور بودند که بدون بازگشت خواهد بود.


در این میان هر چند مدیران فدراسیون فوتبال و شخص علی کفاشیان رئیس این فدراسیون بار ها اعلام کردند که کی رو برمی گردد چرا که او قرارداد دارد و دو طرف به این قرارداد پایبند هستند اما شواهد و قرائن حاکی از آن بود که فدراسیون فوتبال که در تنگناهای مالی بود دوست نداشت کی روش به دلیل مبلغ قراردادش برگردد به همین دلیل با دست پس می زد و با پا پیش می کشید تا بلکه با این سیاست مردپرتغالی دیگر بازنگردد.


در این میان و در حالی که موضوع بازگشت کی روش به موضوع اول فوتبال کشورمان تبدیل شده شده محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو به صراحت اعلام کرد که هدف فدراسیون فوتبال این است که کی‌روش برود.


دادکان که به صراحت لهجه معروف است در این گفت و گو افزوده بود: کفاشیان کی روش را نمی خواهند این را خود کی روش هم می داند.البته او این را هم گفت که وزیر ورزش هم خواهان رفتن مرد پرتغالی تیم ملی است.


با طرح این موضوع از سوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال کفاشیان و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقابل او موضع گرفتند و به صراحت با رد این گفته دادکان گفتند که حفظ کی روش در اولویت کاری آنان قرار دارد و در نهایت با اضافه شدن اسلامیان به مجموعه مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال و همچنین حضور حسنی خو در مذاکرات کفاشیان و کی روش وی برگشت و در ایران ماندنی شد.


با توافق دوباره کی روش و فدراسیون فوتبال این پرونده بسته شد و کم کم واقع آن روزها داشت از ذهن علاقمندان به فوتبال پاک می شد که امروز با گذشت 118 روز از گفته های دادکان،علی کفاشیان رئیس فدراسیون اعتراف کرد که او قصد قطع همکاری با کارلوس کیروش را داشت و اگر دخالت حسنی خو نبود مرد پرتغالی برای همیشه رفته بود.


علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با مسئولان وزرات ورزشدر پاسخ به این سوال که حسنی‌خو گفته وزارت کی‌روش را نگه داشته گفت:«آن موقع تفاهم کردیم که کی‌روش از ایران برود و در همین زمینه هم صحبت کردیم اما حسنی‌خو میانه کار را گرفت.»


با توجه به این گفته کفاشیان باید منتظر موج تازه ای در فوتبال ایران باشیم ،موجی که در ماه های آخر ریاست کفاشیان بر فدراسیون ونزدیکی انتخابات این فدراسیون می تواند قوائد بازی را عوض کند؛البته شاید .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته