دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1397 - 12:10

مجادله 3 امتیازی پرسپولیس و السد در جاسم بن حمد

تیم‌های پرسپولیس و السد در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه جدال مهمی برای کسب سه امتیاز خواهند داشت.
کد خبر : 367423
0012_36.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای روز دوم از دومین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های السد قطر و پرسپولیس ایران ساعت 19:15 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


پرسپولیس در اولین دیدار برابر پاختاکور ازبکستان به تساوی یک بر یک رسید تا دو امتیاز مهم را از دست بدهد. در سمت مقابل السد در خانه الاهلی عربستان شکست دو بر صفر را تجربه کرد تا بدون امتیاز در قعر جدول گروه D قرار بگیرد.


برانکو ایوانکوویچ که تیمش فصل گذشته نایب قهرمان آسیا شد برای آنکه پرسپولیس را در قامت یک مدعی حفظ کند در خانه السد به‌دنبال کسب حداکثر امتیاز است و در مقابل ژوالدو فریرا سرمربی السد که فصل گذشته تیمش در مرحله نیمه‌نهایی حریف پرسپولیس نشد این بار قصد دارد تا برابر حریف ایرانی برنده باشد.


پرسپولیس و السد تیم‌های اول ایران و قطر در لیگ‌های داخلی هستند و بدون تردید برای تساوی مقابل هم قرار نمی‌گیرند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که امید عالیشاه، حسین ماهینی و محمد انصاری غایبان قطعی پرسپولیس هستند و احتمال بازی نکردن شایان مصلح و مهدی ترابی وجود دارد. در مقابل با تلاش کادر پزشکی السد بوعلام خوخی و ژاوی هرناندز آماده بازی با پرسپولیس شده‌اند.


این دو نماینده ایران و قطر پیش از این چهار دیدار در لیگ قهرمانان با یکدیگر داشته‌اند که سهم پرسپولیس دو پیروزی بوده و السد یک بازی را با برتری پشت‌سر گذاشته است. شکی نیست که برنده دیدار امروز شانس بیشتری برای صعود از گروه D را خواهد داشت.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته