دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1394 - 17:09

اورژانس شبانه‌روزی کودکان در مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری راه‌اندازی شد

مسئول اورژانس شبانه روزی اطفال مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری از شروع فعالیت اورژانس شبانه روزی کودکان در درمانگاه این مرکز خبر داد.
کد خبر : 36737

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر نوشین بقایی مسئول اورژانس شبانه روزی اطفال مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به حساس بودن شرایط کودکان و همچنین نیاز به مراقبت‌های ویژه از آنها، جدا کردن اورژانس داخلی بزرگسال از اطفال یکی از مهمترین اقدامات هر مرکز پزشکی و درمانی محسوب می‌شود.


وی گفت: با توجه به اینکه مرکز پزشکی مسیح دانشوری به عنوان یک مرکز ارجاع بیماری‌های ریوی با آمار بالایی از تعداد مراجعان روبرو است، این اورژانس شبانه روزی به منظور رفاه حال کودکان بیمار در این مرکز راه اندازی شده است.


دکتر بقایی افزود: در این اورژانس پزشکان، متخصصان، رزیدنت کودکان و همچنین پرستاران کارآمدی فعالیت می‌کنند که به نوبت‌دهی و درمان کودکان می‌پردازند.


مسئول اورژانس شبانه روزی اطفال مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری اظهار کرد: خوشبختانه با حضور پزشک متخصص اطفال و رزیدنت در محل اورژانس برای معاینه به موقع کودکان و با کمک مراقبت‌های پرستاری خاص، دیگر دغدغه‌ای برای بیمار و همراهان وجود نخواهد داشت.


وی با بیان این مطلب که در حال حاضر این اورژانس با 3 تخت و تجهیزات لازم شروع به کار کرده است، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد افزایش تخت در این مرکز باشیم.


دکتر بقایی با اشاره به این مطلب که بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در حال حاضر در این منطقه تنها ارائه دهنده خدمات شبانه روزی به کودکان است، تاکید کرد: ویژگی این مرکز در ارائه خدمات به بیماران با انواع بیمه‌های خدماتی و درمانی است که از نظر هزینه به نفع خانواده‌ها است.


انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب