دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1394 - 16:40

پذیرش دانشجو در 64 رشته واحد استهبان/ تصویب 4 رشته جدید

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان گفت: 4 رشته جدید در مقطع کارشناسی پیوسته در این واحد دانشگاهی تصویب و راه‌اندازی شد.
کد خبر : 36728

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محسن زارعی جلیانی، رشته‌های حقوق، مهندسی برق، مهندسی مکانیک و زیست‌شناسی (سلولی و ملکولی) ژنتیک را از رشته‌های جدید در واحد استهبان معرفی کرد.


وی گفت: با پیگیری‌های مستمر و تلاش ها و حمایت های مسئولین و داشتن پتانسیل خوب واحد مراحل تصویب و راه‌اندازی رشته‌های معرفی شده انجام پذیرفت. اکنون این مرکز آموزش عالی با کسب عنوان دانشگاه برتر در بین دانشگاه‌های استان فارس از سوی هیات نظارت و ارزیابی وزارت علوم با درجه بسیار بزرگ و دارا بودن 64 رشته در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته و نا پیوسته و کاردانی آماده پذیرش دانشجو است.


زارعی یادآور شد: داشتن امکانات مطلوب از جمله خوابگاه‌های ویژه خواهران و برادران، سالن‌های غذاخوری مجزا، پارکینگ اختصاصی وسایل نقلیه، سالن‌های فرهنگی و ورزشی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های پیشرفته، گلخانه و سایت اینترنت و نیز ارائه تسهیلاتی همچون وام‌های بلند مدت، کوتاه مدت، بعد از فراغت، تخفیف شهریه، تشکیل کلاس‌ها در ساعات غیراداری برای رفاه بیشتر کارکنان دولت و شاغلان با رعایت استانداردهای آموزشی و علمی از دیگر امتیازات این واحد دانشگاهی معتبر است.


وی با بیان این موضوع که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon .org وwww.iauest.ac.ir اطلاعات مربوط به رشته‌ها و نحوه ثبت‌نام را دریافت کنند از راه‌اندازی رشته‌های دیگر فنی، مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و پزشکی و نیز جذب دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت در مقطع تحصیلات تکمیلی دکتری و کارشناسی ارشد خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته