دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتتاح نمایشگاه عکس سیستان از پنجره امید در واحد زابل

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در بازدید از واحد زابل، نمایشگاه عکس سیستان از پنجره امید این واحد دانشگاهی را افتتاح کرد.
کد خبر : 36719

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین رضا کمالیان پس از افتتاح و بازدید از نمایشگاه عکس سیستان از پنجره امید با موضوع طبیعت، جاذبه‌های گردشگری سیستان و مردم شناسی، در جلسه با حضور شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل شرکت کرد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و رئیس واحد زاهدان در این جلسه اظهار کرد: اقدامات عمرانی در واحدهای دانشگاهی روح امید را در جامعه می‌دمد و باعث اعتماد بیشتر مردم به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود. توجه به امکانات رفاهی و آموزشی و ارتقای کیفیت آموزشی در سایه اعتماد ایجاد شده، باعث افزایش تمایل داوطلبان برای ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی می‌شود.


وی بیان کرد: مطالعه و تحقیقات ثابت کرده است که مشورت مهمترین نقش را در پیشرفت و ارتقاء عملکرد را داشته است و فعالیت‌های دانشگاه باید با مشورت و تعامل هر چه بیشتر با دانشجویان انجام شود.


سرپرست واحد زابل در این جلسه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی در یک سال گذشته ارائه کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در راستای سیاست‌های اقتصادی دانشگاه با نگاه به آینده، گام‌های کوچک ولی موثر برداشته است که حاصل تلاش همکاران این واحد دانشگاهی در بخش‌ها و حوضه‌های مختلف بوده است.


دکتر محمد مجوزی ابراز امیدواری کرد که طرح‌های اجرا شده در واحد به زودی به مرحله سوددهی برسد و تمامی سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از سوی واحد را به صورت سود برگرداند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته