دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان

طرح پرورش صنعتی شترمرغ در واحد زابل به بهره‌برداری رسید

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در بازدید از طرح‌های عمرانی و زیرساخت‌های موجود واحد زابل، طرح پرورش صنعتی شتر مرغ این واحد دانشگاهی را با ظرفیت 200 راس افتتاح کرد.
کد خبر : 36711

دکتر امین رضا کمالیان در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: برنامه‌ریزی مناسب در راستای تولید علم به ثروت با توجه به قابلیت‌ها و همچنین فرهنگ و آداب و رسوم غنی منطقه سیستان، می‌تواند دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل را به عنوان الگوی مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی در سطح منطقه معرفی کند.


وی اظهار کرد: با مشارکت دادن دانشجویان در طرح‌های اقتصادی، با توجه به ظرفیت‌ها بسیار ویژه منطقه سیستان و همچنین فرهنگ غنی این منطقه می‌توان در راستای تولید علم به ثروت گام‌های اساسی برداشت.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ادامه داد: با توجه به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های سیستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل باید با استفاده از روش‌های نوین و فعالیت‌های نوآورانه در راستای ترغیب دانشجویان به مشارکت در طرح‌های اقتصادی گام بردارد.


کمالیان افزود: باید در راستای گسترش فعالیت دانشجویان در زمینه‌های علمی و پژوهشی برای ایجاد کسب و کار، تلاش و کوشش بیشتری انجام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب