دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد بندرعباس:

خط مشی مدیران گروه باید موجب انقلاب علمی و فرهنگی در دانشگاه باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با توجه به عملکرد مدیران گروه و نقش تاثیر گذار آنان در پیشبرد اهداف دانشگاه گفت: خط مشی و نوع فعالیت مدیران گروه باید بر اساس ضوابط و مقررات دانشگاه و مصوبات شورای دانشکده صورت گیرد و موجب انقلاب علمی و فرهنگی در دانشگاه باشد.
کد خبر : 36688

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی باقری در نشست خود با مدیران گروه این واحد دانشگاهی، نظارت دقیق و مستمر بر حسن انجام کار در حوزه آموزش و پژوهش خواستار شد و گفت: فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و خدمات گروهی در دانشگاه باید با نظارت مدیران گروه صورت گیرد و آخرین پیشرفت‌ها، تغییرات و تحولات را به رئیس دانشکده گزارش دهند.


این مسئول با تاکید بر اینکه مدیران گروه باید از استادان مجرب و صلاحیت‌دار در امر آموزش استفاده کنند، گفت: استفاده و حضور استادان هیات علمی مجرب از مولفه‌های یک دانشگاه معتبر است و دانشجویان این حق را دارند تا از تجربیات استادان بنام در امر تدریس بهره‌مند شوند و با تجربیات ارزنده از دانشگاه فارغ شوند.


وی رعایت ساعات موظفی حضور استادان هیات علمی در دانشگاه را از دیگر وظایف مهم مدیران گروه خواند و گفت: حضور به موقع استادان و برگزاری کلاس‌ها در موعد مقرر براساس میزان ساعات موظفی، از جمله مواردی است که رعایت آن موجب ایجاد نظم و آرامش در بین دانشجویان می‌شود و رضایت‌مندی را به دنبال خواهد داشت.


باقری مشارکت و حمایت از طرح‌های پژوهشی اعضای هیات علمی این واحد خواستار شد و گفت: مطالعه و تحقیق و ارایه مقالات و طرح‌های علمی و پژوهشی و همچنین همکاری در زمینه شرکت های دانش بنیان ،حرکت دانشگاه را در مسیر کیفی سازی سرعت می‌بخشد و توسعه و اعتلای واحد به دنبال خواهد داشت.


وی، وحدت، انسجام ،همدلی و یکپارچگی را در بین استادان و مدیران گروه خواستار شد و گفت: امید است تا بتوانیم با همدلی و هم زبانی در مجموعه دانشگاه ،کشور را در راه رسیدن به اهداف والای خود یاری رسانیم.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته