دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1394 - 14:00
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌ و پرورش عنوان کرد

90 درصد از دانش‌آموزان در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌ و پرورش گفت:‌ کار ثبت‌نام ۹۰ درصد از دانش‌آموزان در مدارس انجام شده است و همه توان آموزش‌ و پرورش برای بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر بسیج شده است.
کد خبر : 36674

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی زرافشان در نشست مشترک روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق 14 گانه استان یزد با موضوع پروژه مهر و بازگشایی مدارس از بسیج همه توان آموزش و پرورش برای بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر خبر داد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی، آموزش معلمان و تامین فضای آموزشی به عنوان سه موضوع اصلی پروژه مهر است.


وی با اشاره به اینکه کار ثبت‌نام 90 درصد از دانش‌آموزان در مدارس انجام شده است،‌ افزود: سازماندهی مدارس بر اساس تعداد دانش آموز و تعداد کلاس شکل می‌گیرد و نیروی انسانی مورد نیاز به مدارس اختصاص پیدا می‌یابد.


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به تأکید وزیر آموزش و پرورش بر بحث کیفیت بخشی، به بررسی رابطه بین ساماندهی و کیفیت‌بخشی پرداخت و عنوان کرد: با توجه به جابه‌جایی معلمان در دوره‌های مختلف تحصیلی کار آموزش معلمان مورد توجه و تأکید وزارت آموزش و پرورش است.


زرافشان توسعه آموزش‌های شاخه فنی وحرفه‌ای و کاردانش را از سیاست‌های اصلی دانست و گفت: تقویت نقش گروه‌های آموزشی، توجه به هدایت تحصیلی، تقویت مدارس شبانه‌روزی، تجهیز هنرستان‌ها و هوشمند‌سازی مدارس از جمله اولویت‌های آموزش و پرورش ‌است.


انتهای پیام/

برچسب ها: علی زرافشان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته