دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1397 - 19:32
فرماندار آستانه اشرفیه:

سد معبر مختص به دستفروشان نیست

فرماندار آستانه اشرفیه گفت:سد معبر مختص به دستفروشان نیست و مغازه داران نیز قسمت عمده‌ای از خیابان را به تصرف خود در آورده و محصولات خود را عرضه می‌کنند.
کد خبر : 366726
آستانه اشرفیه.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه، رحیم حیدری در جلسه ساماندهی دستفروشان آستانه اشرفیه گفت:  باید با برخورد اصولی دستفروشان را به فروش اجناس در مناطق تعیین شده متقاعد کرد.


وی خاطر نشان کرد: سد معبر فقط مختص به دستفروشان نیست و علاوه بر دستفروشان، مغازه‌داران نیز قسمت عمده‌ای از خیابان را به تصرف خود در‌آورده و اقدام به عرضه محصولات خود می‌کنند.


فرماندار آستانه اشرفیه افزود: این موضوع مغایر اصول رعایت حقوق شهروندان است  و باید با توجه به شرایط موجود با رایزنی فرهنگی و فرهنگ‌سازی تصمیم مناسبی اتخاذ شود.


حیدری  با یادآوری این نکته که در ساماندهی دستفروشان نباید آسیبی به زندگی این قشر وارد شود، یادآور شد: در هماهنگی با شهرداری آستانه‌اشرفیه، مقرر شد مناطقی در شهر برای ساماندهی و تجمیع دستفروشان در نظر گرفته شود.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: تعدد دستفروشان در خیابان‌های اصلی به ظاهر شهر به‌خصوص از نگاه مسافران آسیب می‌زند که شایسته شهر نیست.


انتهای پیام/4117/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته