دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1393 - 17:01
رویدادهای دانشگاهی

کوتاه از واحدهای سبزوار، سیرجان، اسدآباد، شهر بابک و فومن

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از برگزاری یک دوره مسابقه چند جانبه بسکتبال به مناسبت دهه مبارک فجر در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 3665

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی کریمی با توجه به حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، شهرداری سبزوار، دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار و دانشگاه آزاد اسلامی قوچان در این مسابقهٔ چندجانبه گفت: در پایان، تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، شهرداری سبزوار و دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، بهترین تیم حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.


وی هدف از برگزاری این مسابقات چندجانبه را آماده‌سازی تیم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برای شرکت در مسابقات منطقه عنوان شد.


بررسی شبکه‌های اجتماعی در ساعت فرهنگی واحد شهربابک


به همت دفتر فرهنگ اسلامی واحد ساعت فرهنگی این هفته دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک به بررسی شبکه‌های اجتماعی از سوی ضابط (از استادان قم) اختصاص داده شد.


در این ساعت حجت الاسلام صادق ملکوتی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد شهربابک گفت: دنیای کنونی ما عصر وسایل ارتباط جمعی از جمله تلویزیون، ماهواره، تلفن همراه واینترنت است، لذا باید از وسایل مذکور بدرستی استفاده کنیم و راه استفاده صحیح از آن‌ها را بدانیم.


سپس ضابط با توجه به شبکه‌های اجتماعی و تاثیرات آن بر روی خانواده‌ها گفت: با توجه به آسیب‌های ناشی از شبکه‌های مجازی باید به نحوه کارکرد آنها آشنا باشیم و به همین دلیل آموزش لازم را در این زمینه به مردم و به ویژه جوانان بدهیم.


وی با ذکر نمونه‌هایی به خطرات پیش روی استفاده کنندگان از شبکه‌های مجازی پرداخت.


اقامه نماز ظهر و عصر توسط امام جمعه سیرجان در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان


هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان نماز ظهر و عصر خود را به امامت امام جمعه سیرجان بر پا کردند.


حجت الاسلام حسینی امام جمعه سیرجان به منظور پاسخگویی به سوالات شرعی دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در این دانشگاه حضور یافت وی پس از اقامه نماز جماعت به طرح مسائل دینی پرداخت.


وی با تقدیر و تشکر از آحاد مردم، استادان، کارکنان و دانشجویان برای حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور یک وظیفه همگانی است و باعث می‌شود دشمنان عقب نشینی کنند و بدانند که مردم به این نظام دلبستگی دارند و هیچگاه انقلابی را که با مشقت و رنج بدست آورده‌اند تنها نخواهند گذاشت.


سرکشی بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد از خانواده معظم شهید جلال وارسته


همزمان با برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان همدان و در راستای تکریم خانواده شهدا، ایرج حیدری مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد به همراه اعضای هیئت رئیسه و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی، در دیدار با خانواده شهید جلال وارسته گفت: شهیدان سالکان راستین راه حق و حقیقتند که برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام و رهبری به استقبال شهادت رفتند.


وی تصریح کرد: در شرایط کنونی جامعه اسلامی که دشمنان با تبیلغات گسترده ضد اسلامی و ایرانی به دنبال منحرف کردن جوانان ما از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی هستند، تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در برابر این تهاجمات ایستادگی را به همراه خواهد داشت.


در پایان این دیدار با تقدیم گل و هدیه در منزل شهید وارسته، از مقام شامخ این شهید گرانقدر تجلیل شد.


مسابقات بسکتبال دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان در فومن برگزارشد


مسابقات بسکتبال دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان گرامیداشت دهه مبارک فجر، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در سالن ورزشی شهید رجایی فومن در حال برگزاری است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دوره مسابقات چهار تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی واحدهای رشت، لاهیجان ،صومعه سرا و فومن و شفت به مدت سه روز به مدت دوره ای با یکدیگر رقابت می کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته