دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1394 - 12:51

شرط باشگاه ملوان برای بهشتی؛ یک میلیارد بده، چک20 میلیاردی‌ات را بگیر

سخنگوی باشگاه ملوان گفت: داریوش بهشتی برای پس گرفتن چک 20 میلیاردی که نزد ما دارد باید یک میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز کند.
کد خبر : 36649

محمود آذرگون در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره شرایط فعلی این باشگاه اظهار داشت: «در حال حاضر تیم ملوان در اردو به سر می برد خود را برای ادامه لیگ آماده می کنند.»


وی افزود: «هنوز برای جذب اسپانسر به جمع بندی نرسیدم اما با منطقه آزاد و چند جای دیگر صحبت کرده ایم. امیدواریم طی چند روز آینده مشکل اسپانسر ملوان نیز حل شود چرا که در حال حاضر باشگاه ملوان در شرایط مالی مساعدی به سر نمی برد. تا به اینجای کار تنها توانسته ایم حداکثر 10 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و باید بتوانیم با جذب منابع مالی مبالغ بیشتری را به بازیکنان بپردازیم.»


آذرگون درباره تعیین مدیرعامل ملوان نیز تصریح کرد: «تا زمانی که اسپانسر مشخص نشود مدیرعامل ملوان را انتخاب نخواهیم کرد چرا که باید ابتدا اسپانسر مشخص شود. سپس ساختار باشگاه را ایجاد کنیم.»


وی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به اینکه داریوش بهشتی متقاضی خرید باشگاه ملوان که از تصمیمش منصرف شد یک چک 20 میلیاردی نزد مسئولان ملوان دارد، خاطرنشان کرد: «با توجه به انصراف بهشتی از خرید باشگاه وی برای دریافت این چک که به عنوان تضمین در نزد ما گذاشته‌است باید یک میلیارد تومان پرداخت کند که در حال حاضر مراحل قانونی این مسئله در حال انجام شدن است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته