دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معرفی معاون جدید حوزه پژوهش و فن‌آوری واحد بهبهان

دکتر یدالله غرایبی به عنوان معاون جدید حوزه پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان معرفی شد.
کد خبر : 36640

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جلسه شورای اداری واحد بهبهان، یدالله غرایبی به عنوان معاون جدید پژوهش و فن‌آوری واحد بهبهان معرفی و از زحمات دکتر خاوری قدردانی به عمل آمد.


سرپرست واحد بهبهان با آرزوی موفقیت برای دکتر غرایبی و قدردانی از زحمات دکتر خاوری معاون قدیم این حوزه، کاربردی کردن طرح‌های تحقیقاتی را مهمترین هدف اساسی از انجام پروژهای علمی بیان کرد و گفت: باید در حوزه پژوهش به دنبال فن آوری‌های نوین برای حل مشکلات جامعه و صنعت با توجه به اتکاء و توان داخلی بود که این عمل عین تفسیر اقتصاد مقاومتی است.


دکتر محمدرضا یوسفی وجود مرکز رشد واحدهای فن‌آور بهبهان را بهترین مکان و فرصت برای انجام طرح‌های تحقیقاتی و تبدیل ایده‌های خلاق و نوآور به طرح‌های درآمدزا در بخش صنعت عنوان کرد.


وی جذب طرح‌های برون دانشگاهی و استفاده از بودجه شرکت‌های متقاضی انجام طرح را از بهترین روشهای درآمدزایی غیر شهریه خواند و استفاده مناسب از تجربیات واحدهای موفق در این راه را برای کم کردن ضریب خطا و آزمون مفید دانست.


به گزارش آنا، غرایبی مقطع کارشناسی خود را از دانشگاه فردوسی مشهد در رشته شیمی، کارشناسی ارشد را در دانشگاه مازندران، رشته پلیمر و دکترای خود را در رشته نانو تکنولوژی و نانو مواد از دانشگاهUPM کشور مالزی دریافت کرده است که 14مقاله علمی isi و ارائه 3 مقاله در همایش‌های بین‌المللی در کشور مالزی را در کارنامه علمی خود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته