دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1394 - 09:52
در گفت و گو با آنا

مرتضی اسدی: حضور در رتبه چهارم جدول فوق العاده است/ نمی دانم معیار انتخاب کی‌روش چیست

کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: حضور در رتبه چهارم جدول فوق العاده است و اگر بتوانیم این جایگاه را تا پایان مسابقات لیگ حفظ کنیم دست به کار بزرگی زده‌ایم.
کد خبر : 36595

مرتضی اسدی کاپیتان تیم گسترش فولاد در مورد شرایط این تیم در مسابقات لیگ برتر ، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «خدا رو شکر تیم ما هفته به هفته روند رو به روشدی را طی می کند. همه بازیکنان بخصوص کادر فنی همدل و با تمرکز کامل کار می کنیم و من اعتقاد دارم تکیه زدن تیم ما در جایگاه چهارم جدول بی دلیلی نبوده چرا که‌ در همه بازی ها عملکرد خوبی داشتیم و هفته به هفته هم بازی خوبی را پشت سر می گذاریم.»


کایپتان آبی پوشان تبریز افزود: «ایستادن در رده چهارم تا آخر فصل کار دشواری است ولی ما هفته به هفته جلو می رویم و من اعتقاد دارم اگر فصل را با این رتبه به پایان برسانیم واقعا کار بزرگی است. البته نباید فراموش کنیم ایستادن در این رتبه کار بسیار بزرگی است که تلاش می کنیم این جایگاه را حفظ کنیم.»


اسدی که سابقه حضور در تیم ملی ایران را هم دارد در مورد لیست کی‌روش برای بازی با گوام گفت: «نمی دانم معیار انتخاب بازیکن برای تیم ملی چیست چرا که به نظرم از تیم ما داریوش شجائیان عملکرد خیلی خوبی در هفته‌های ایتدایی لیگ داشت و می توانست در لیست سرمربی تیم ملی قرار بگیرد اما چرا این بازیکن به تیم ملی دعوت نمی شود را واقعا نمی دانم. فکر می‌کنم اگر این بازیکن در تیم های مطرحی چون استقلال و پرسپولیس بازی می کرد به تیم ملی دعوت می شد اما چون در تیم گسترش فولاد بازی می کند دیده نمی شود و من امیدوارم در بازی‌های آینده از تیم گسترش فولاد هم بازیکنی حضور داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته