دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1397 - 10:35
طباطبایی در گفتگو با آنا:

تصمیمات شفر مقابل الدحیل جواب نداد/ بازیکنان را تخریب نکنیم

پیشکسوت استقلال تهران گفت: گاهی وقت‌ها روز یک بازیکن نیست و طبق انتظارات بازی نمی‌کند اما نباید فراموش کنیم که این بازیکنان همه سرمایه‌های تیم هستند.
کد خبر : 365937
2025015_497.jpg

هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره بازی استقلال مقابل تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه شروع استقلال در لیگ قهرمانان آسیا چندان دلچسب نبود، البته استقلال نخستین تجربه بازی بین‌المللی با این بازیکنان را داشت و به همین خاطر کار سخت بود به‌خصوص اینکه الدحیل خیلی حریف قدرتمندی بود و نسبت به سال گذشته تقویت شده بود.


وی گفت: با همه این شرایط اما به نظرم استقلال می‌توانست بهتر بازی کند و انتظارات را برآورده کند، اما متأسفانه تصمیماتی که گرفتند نتیجه نداد و استقلال در این بازی نمایش ضعیفی را ارائه داد. البته من معتقدم شاکله تیم برای بازی‌های آینده حرفی برای گفتن دارد و آبی‌پوشان می‌توانند در بازی‌های بعدی حرفی برای گفتن داشته باشند.


پیشکسوت استقلال در مورد ضعف این تیم مقابل الدحیل اظهار کرد: به نظرم عدم تعادل خط دفاع و دروازه‌بان یکی از بارزترین ضعف‌های استقلال بود. حریف هم به‌خوبی نقاط ضعف استقلال را شناسایی کرده بود و توانست در این بازی سه گل وارد دروازه استقلال کند. بازیکنان استقلال در این بازی برنامه‌ای برای گلزنی نداشتند، اما در مقابل بازیکنان الدحیل خیلی باحوصله بازی می‌کردند. معمولاً تیم‌های عربی در خط دفاعی ضعیف هستند اما این تیم با آوردن بن‌عطیه خط دفاعی خود را تقویت کرده بود و به‌خوبی تیم را از عقب هدایت می‌کرد. این تیم در خط دفاعی هم عملکرد قابل قبولی داشت و همانطور که گفتم خیلی با برنامه‌تر از استقلال در زمین بازی می‌کردند.


وی در مورد ترکیب اولیه استقلال در این بازی گفت: ما نمی‌توانیم به ترکیبی که شفر برای این بازی چیده بود ایراد بگیریم به این خاطر که ما در کنار بازیکنان نیستیم و نمی‌دانیم هرکدام چه وضعیتی دارند. به‌هرحال مربی‌ که با بازیکنان شب و روز تمرین می‌کند بهتر از همه ما می‌داند کدام بازیکن را به زمین بازی بفرستد. به همین خاطر ما نمی‌توانیم بگوییم چرا این بازیکنان را به زمین بازی فرستاده است، او به‌عنوان مربی بازیکنان را انتخاب می‌کند و خودش هم مسئول نتایجی است که تیم به دست می‌آورد.


طباطبایی در مورد تعویض‌های استقلال در این بازی گفت: متأسفانه تعویض‌ها هم در این بازی به کار نیامد و شفر درنهایت نتوانست با ورود بازیکنان جدید به زمین بازی، نتیجه را به سود خود برگرداند. همانطور که گفتم مشکل اصلی استقلال در این بازی عدم تعادل خط دفاعی و دروازه‌بان بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی این مشکلات برطرف شود و آنها بتوانند روی نقاط ضعف خود کار کنند.


وی در ادامه صحبت‌هایش به عملکرد دانشگر و اشتباهات محرزی که در این دیدار داشت اشاره کرد و گفت: همه این نفرات بازیکنان تیم ما هستند و باید به آنها اعتماد کنیم. گاهی وقت‌ها روز یک بازیکن نیست و آنطور که انتظار می‌رود بازی نمی‌کند اما ما نباید فراموش کنیم که این بازیکنان سرمایه‌های تیم ما هستند و زحمت زیادی کشیدند و برای موفقیت تیم تلاش کردند اما نباید با اظهارنظر منفی آنها را تخریب کنیم.


پیشکسوت استقلال در پایان در مورد بازی‌های بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: استقلال باید در بازی‌های بعدی روی نقاط ضعف خود کار کند و خوب ریکاوری شود تا بتواند در بازی‌های بعدی حرفی برای گفتن داشته باشد. یکی از امتیازات استقلال در این بازی، میزبانی است که می‌تواند با استفاده از آن شرایط را به سود خود برگرداند. تیم استقلال سال گذشته هم در لیگ قهرمانان آسیا در گروه مرگ بود اما توانست به‌عنوان صدرنشین صعود کند بنابراین برای بازی‌های بعد به‌طور حتم استقلال متفاوتی خواهیم دید.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته