دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1397 - 03:03
لیگ قهرمانان اروپا؛

سرنوشت فن‌خال در انتظار سولسشر؟

سرمربی منچستریونایتد، دومین مربی این باشگاه است که در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان شکست می‌خورد و در دومین دیدار خود، ناچار به کسب برد است.
کد خبر : 365745
7777.png

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اوله‌گونار سولسشر مربی نروژی منچستریونایتد با نتیجه‌ای که در بازی رفت تیم‌های منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن کسب کرد، اولین شکست خود را با این تیم تجربه کرد.


همین شکست، سبب شد تا او هم آمار لوییس فن‌خال مربی هلندی این باشگاه را تکرار کند. این مربی هلندی نیز کار در لیگ قهرمانان را با شکست مقابل آیندهوون در فصل 16-2015 لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرد و به‌این ترتیب سولسشر با شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن، دومین مربی یونایتد شد که کار خود را در لیگ قهرمانان با باخت آغاز کرده است.


اما باید دید سرنوشت سولسشر در دومین مسابقه خود در لیگ قهرمانان اروپا چگونه خواهد شد؟ فن‌خال در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان موفق شد برد(2-1) مقابل ولفسبورگ را با یونایتد به‌دست آورد. اما با توجه به باخت(2-0) یونایتد سولسشر مقابل پاری‌سن‌ژرمن، سولسشر علاوه بر برد، باید نتیجه‌ای شگفت‌انگیز کسب کند. باید دید سولسشر سرانجام در لیگ قهرمانان آماری بهتر از فن‌خال کسب می‌کند یا خیر؟


انتهای پیام/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته