دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1397 - 13:47
سارا سندرز:

دموکرات‌ها ترامپ را آزار می‌دهند

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دموکرات‌ها رئیس جمهور آمریکا را آزار می‌دهند.
کد خبر : 365687

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از سی‌ان‌ان، سارا سندرز گفت: رئیس کمیته قضائی مجلس نمایندگان امروز تحقیقی شرم‌آور را بر مبنای ادعاهای دروغین و تکراری آغاز کرده است که دادستان ویژه و کمیته‌های کنگره پیش‌تر در مورد آنها تحقیق کرده بودند.


وی ادامه داد: «جری نادلر» و دیگر دموکرات‌ها این تحقیقات را آغاز کردند زیرا آنها از فروپاشی داستان دروغین دوساله خود در مورد ارتباط با روسیه وحشت‌زده شده‌اند. اینکه آنها مردم آمریکا را می‌ترسانند، شرم‌آور است.


سخنگوی کاخ سفید افزود: دموکرات‌ها رئیس جمهور را آزار می‌دهند تا توجهات را از برنامه‌های افراطی خود منحرف کنند. برنامه‌هایی که آمریکا را به کشوری سوسیالیست تبدیل می‌کند، کودکان را پس از تولد می‌کشد، فرصت‌های شغلی را از بین می‌برد و این کشور را به‌سوی ورشکستگی هدایت می‌کند.


سندرز تصریح کرد: مردم آمریکا سزاوار کنگره‌ای هستند که با رئیس جمهور در مورد مسائل جدی مانند مهاجرت، سلامت و زیرساخت‌ها همکاری کند. دموکرات‌ها به دنبال بازی‌های سیاسی رقت‌انگیزی هستند و به‌جای تلاش برای کسب نتایج مطلوب برای شهروندان آمریکایی، به دنبال رضایت پایگاه‌های تندرو و چپ‌گرای خود هستند. دموکرات‌ها به دنبال حقیقت نیستند بلکه فقط می‌خواهند به رئیس جمهور حمله کنند.


انتهای پیام/4106/4093/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب