دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در سال تحصیلی آینده؛

مرکز تخصصی ائمه اطهار اصفهان طلبه می‌پذیرد

مرکز تخصصی ائمه اطهار (علیهم‌السلام) شعبه اصفهان در رشته‌های کلام اسلامی سطح دو، مذاهب اسلامی سطح سه برای اولین دوره دانش‌پژوه می‌پذیرد.
کد خبر : 365626
Nashast41__97_12_6_ES.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مرکز تخصصی ائمه اطهار (علیهم‌السلام) شعبه اصفهان، جهت ترویج مذهب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و دفاع از حریم تشیع در رشته‌های کلام اسلامی سطح دو، مذاهب اسلامی سطح سه برای اولین دوره دانش‌پژوه می‌پذیرد.


بر اساس این گزارش، اتمام سطح یک برای سطح دو، اتمام سطح دو برای سطح سه، عدم منع قانونی از ادامه تحصیل و پایبندی به ضوابط مرکز تخصصی از جمله شرایط پذیرش در این مجموعه اعلام‌ شده است.


این گزارش حاکی است، حافظان قرآن کریم و نهج‌البلاغه، دارا بودن سوابق علمی پژوهشی و تسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی و داشتن معدل 18 به بالا در اولویت پذیرش قرار دارند.


این گزارش می‌افزاید، بهره‌مندی از اساتید مجرب، پژوهش محوری، استفاده از کتابخانه تخصصی، چاپ و نشر آثار دانش‌پژوهان، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی، همکاری در برنامه‌های آموزشی ـ تبلیغی، اعطای مدرک علمی سطح دو و سه تخصصی، معافیت از شرکت در دروس عمومی حوزه و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از مزایای شرکت در این دوره‌ها به شمار می‌آید.


علاقه‌مندان برای نام‌نویسی می‌توانند تا 28 اسفند 1397 به نشانی اینترنتی www.aemehathar.com مراجعه کنند.


انتهای پیام/4072/4090/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه علمیه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته