دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1394 - 10:17
مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد

طرح رتبه‌بندی شامل بازنشستگان سال جاری می‌شود/ به دست‌آوردن کف امتیاز در شاخص‌ها، لازمه رتبه‌بندی

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی شامل کسانی می‌‌شود که بر اساس شاخص‌‌ها کف امتیاز را دریافت کنند، گفت: تمام کسانی که امسال بازنشسته می‌شوند، مشمول طرح رتبه‌بندی خواهند بود.
کد خبر : 36535

محمد فاضل در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه هنوز احکام رتبه‌بندی معلمان که روز دوشنبه در شورای توسعه مدیریت به تصویب رسید به ما ابلاغ نشده است، اظهار کرد: اما آنچه اهمیت دارد، این است که ما حتما احکام معلمان را تا قبل از مهر صادر می‌کنیم و به دست آنها می‌رسانیم.


مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش افزود: طرح رتبه‌بندی شامل کسانی می‌‌شود که بر اساس شاخص‌‌ها، کف امتیاز را دریافت کنند. البته بعید است کسانی که زیر 5 سال سابقه کاری دارند، بتوانند کف امتیاز را به دست آورند.


به گفته فاضل این امتیاز‌ها بر اساس مدرک تحصیلی، سوابق و شرایط فعالیت فرهنگیان محاسبه می‌شود.


وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا کسانی که امسال بازنشسته می‌شوند هم در طرح رتبه‌بندی دارای جایگاه هستند یا خیر؟ گفت: کسانی که امسال بازنشسته می‌شوند، نیز مشمول این طرح خواهند بود.


مشاور وزیر در پاسخ به این پرسش که در سند تحول بنیادین اشاره شده که طرح رتبه‌بندی معلمان باید همانند وضعیت هیات علمی در دانشگاه‌ها باشد اما طرح رتبه‌بندی تصویب شده متفاوت از این موضوع است، بیان کرد: در این خصوص طرح‌های مختلفی مطرح شده است اما مهم این است که کدام طرح قابلیت اجرا شدن دارد و در عین حال شامل حال همه همکاران فرهنگی ما نیز شود. طرحی که در دست اجرا است، در واقع رضایت فرهنگیان را به همراه دارد و در ضمن شورای توسعه مدیریت به این نتیجه رسیده که این طرح مناسب‌تر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته