دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1397 - 18:08
کشتی جام‌ دانکلوف؛

پرویز هادی قهرمان شد/ کسب دومین مدال طلای ایران با پیروزی نفس‌گیر

نماینده وزن 125کیلوگرم ایران مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دانکلوف در بلغارستان را به دست آورد.
کد خبر : 365219

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد جام دانکلوف، پرویز هادی کشتی‌گیر وزن 125 کیلوگرم در فینال این مسابقات روی تشک رفت.


این سنگین وزن باتجربه که در سال 2018 به مدال طلای بازی‌های آسیایی و مدال برنز مسابقات جهانی دست پیدا کرد، حالا مدعی اول در وزن 125 کیلوگرم به حساب می آید.


پرویز هادی روز گذشته در دور نخست میچائیل کوسوی از آمریکا را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد. در دور بعد مقابل ژی وی دنگ از چین با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. هادی در این مرحله نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را با نتیجه 5 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل دانیل لیگتی از مجارستان با نتیجه 13 بر 8 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. 


حریف هادی در دیدار فینال الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین بود که این کشتی‌گیر ارزنده ایرانی توانست در یک رقابت جذاب و سخت 6 بر 4 از سد حریف خود عبور کند. 


بدین ترتیب دومین مدال طلای ایران در جام دانکلوف به دست آمد و کار شاگردان غلامرضا محمدی با 2 طلا و یک برنز به پایان رسید.


انتهای پیام/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته