دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1397 - 12:17
بهرامی‌نیا:

مدیران باید فعالیت‌های خود را هدفمند اطلاع‌رسانی کنند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: مدیران باید قادر باشند فعالیت‌های خود را به‌صورت هدفمند به اطلاع شهروندان برسانند.
کد خبر : 365074
13967111-1.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی‌نیا در کارگاه خبرنویسی با تأکید بر اهمیت ارتباط بین مردم و مدیران در پیشبرد اهداف سازمان اظهار کرد: ایجاد امنیت در تردد جاده‌ای و حمل‌ونقل ایمن از اهداف سازمان است که جز با اطلاع‌رسانی صحیح از فعالیت‌های انجام‌شده به مردم میسر نمی‌شود.


وی افزود: مدیران باید فعالیت‌های خود را به صورت هدفمند به اطلاع شهروندان برسانند که برای تحقق این امر کارشناسان روابطعمومی‌ها و رابطان آنها باید با انواع رسانه و اصول نگارش حرفه‌ای درباره اطلاع‌رسانی آشنا باشند.


مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این کارگاه توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی‌ها و فراگیری مهارت‌های لازم از جمله خبرنویسی آنلاین و ارتقای سطح آگاهی آنها نسبت به نقش رسانه‌های اجتماعی، بالا بردن کیفیت فعالیت‌ها و ایجاد انگیزه برای فعالیت‌های اثربخش‌تر است.


به گزارش آنا، این دوره خبرنویسی در شبکه‌های اجتماعی با تدریس زینب شریفی، دارای دکتری تخصصی ارتباطات اجتماعی و روزنامه‌نگاری به مدت یک روز برگزار شد.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته