دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1397 - 20:01
از زمان تعطیلی دولت آمریکا؛

بیش از 1000 نفر از کارمندان آمریکایی حقوق نگرفته‌اند

بیش از هزار نفر از کارمندان اداره امنیت حمل و نقل آمریکا از زمان تعطیلی دولت حقوق دریافت نکرده‌اند.
کد خبر : 364958
9.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از سی‌ان‌ان، بیش از هزار نفر از کارمندان اداره امنیت حمل و نقل آمریکا از زمان تعطیلی دولت حقوق دریافت نکرده‌اند.


مسئولان این اداره دولتی مدعی هستند که پس از تعطیلی بیش از یک ماهه دولت، دچار مشکلات اقتصادی شدیدی شده‌اند و توانایی پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارند.


به گفته یک منبع آگاه تعداد دقیق کارگرانی که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند تا امروز مشخص نشده اما حداقل هزار نفر تاکنون هیچ دریافتی نداشته‌اند.


بر اساس آمارهای موجود، حقوق کارگران اداره امنیت حمل و نقل آمریکا کمتر از 41 هزار دلار در سال است که رقم کمی محسوب می‌شود و عدم پرداخت این حقوق کم، مشکلات زندگی کارگران را تشدید کرده است.


اداره امنیت حمل و نقل آمریکا بیش از 60 هزار کارمند دارد و تعطیلی دولت توسط دونالد ترامپ، مشکلات بسیاری را برای این مجموعه ایجاد کرده است.


به گزارش آنا، هنگامی که دولت ایالات متحده تعطیل می‌شود، بیش از ۸۰۰ هزار نفر از کارمندان و کارگران دولتی حقوقی دریافت نمی‌کنند. علاوه بر آنها توریست‌ها، کشاورزان و کارکنان بخش صنایع نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرند. بر اساس گزارش روزنامه لوموند فرانسه در تعطیلی اخیر دولت ترامپ، بیش از ۳۸۰ هزار کارمند به مرخصی بدون حقوق رفته و ۴۲۰ هزار نفر نیز بدون دریافت حقوق در حال کار بودند.


انتهای پیام/4095/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته