دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1397 - 09:30
حاجی‌دلیگانی تشریح کرد:

دلایل وزارت نفت برای فروش 3 میلیارد دلار اوراق اسلامی

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی دلایل وزارت نفت برای فروش اوراق اسلامی در سال 98 را تشریح کرد.
کد خبر : 364902

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره مجوز مجلس به شرکت نفت برای فروش سه میلیارد دلار اوراق اسلامی اظهار کرد: وزارت نفت مسئله را اینگونه توجیه می‌کند که فروش این اوراق می‌تواند به سرمایه‌گذاری در میادین مشترک کمک کند و متأسفانه هر ساله هم با همین بهانه مجوز فروش اوراق اسلامی را دریافت می‌کنند.


عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شخصاً با چنین مجوزی مخالفم و به آن رأی نداده‌ام، تصریح کرد: متأسفانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی هنوز تصورشان این است که زنگنه مرد توانمندی است که می‌تواند در شرایط تحریم کشور را نجات دهد.


نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: واقعیت این است که زنگنه انگیزه و روحیه جهادی برای عبور از شرایط سخت کشور را ندارد.


وی درباره میزان نظارت مجلس بر قراردادهای شرکت نفت اضافه کرد: قانونی در اواخر مجلس هشتم تصویب شد که تمام  موضوعات مربوط به وزارت نفت را در اختیار این وزارتخانه قرار داد. بنابراین بعد از امضای قرارداد در کمیسیون نظارتی که دو نفر از رؤسای کمیسیون انرژی و برنامه و بودجه مجلس حضور دارند موضوع قرارداد مطرح می‌شود.


انتهای پیام/4034/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته