دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1397 - 14:57
برانکو:

سازمان لیگ می‌خواهد مربیان را مقصر اعلام کند/ فقط برد می‌خواهیم

سرمربی پرسپولیس گفت: سازمان لیگ برنامه‌ فشرده‌ای برای تیم‌ها در نظر گرفته است و می‌خواهد توپ را به زمین مربیان لیگ بیندازد.
کد خبر : 364854
1551373829jxscaofcll.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس درخصوص بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالم که سخت‌ترین و جدی‌ترین مسابقات باشگاهی آسیا شروع می‌شود. برای هواداران هم خوشحالم که فرصت دارند تا تیم محبوب‌شان را در ورزشگاه آزادی حمایت کنند. دل‌مان می‌خواهد در بازی‌ها برنده باشیم و برای‌مان فرقی ندارد با کدام تیم مسابقه بدهیم.


وی درخصوص تغییر برنامه هفته 21 لیگ برتر گفت: ما همان‌طور که برنامه بازی‌ها را اعلام کرده بودند بازی می‌کنیم. تعجب من از این است که چرا در روزهای اول و دوم فروردین بازی‌ها را برگزار نمی‌کنند.


سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه اعلام شده زمان تقویم مسابقات لیگ برتر به مربیان اطلاع داده شده، اظهار کرد: این موضوع واقعیت ندارد. به ما گفتند این برنامه است، من پرسیدم می‌شود آن را تغییر داد، گفتند خیر. می‌خواهند توپ را به زمین ما بیندازند و ما مربیان را مقصر اعلام کنند.


وی در مورد اینکه فتاحی نامه‌ای نشان داده که گفته براساس آن برنامه بازی‌ها را به باشگاه‌ها ارسال کرده، عنوان کرد: پس برای چه می‌گویند با موافقت مربیان برنامه بازی‌ها تعیین شده است؟ من سؤال کردم می‌شود زمان مسابقات را تغییر داد؟ گفتند نه! اگر امکانش هست چرا الان نمی‌شود تغییر داد؟ تا آنجا که من می‌دانم تیم ملی باید 5 فروردین در فیفادی در چین باشد. این برنامه به ضرر همه تیم‌هاست.


برانکو درباره اینکه دلیل برگزاری مسابقات با این همه عجله چیست، تصریح کرد: من هم نمی‌دانم. شاید وقت ندارند. به‌فینال رفتن پرسپولیس همه برنامه‌ها را به‌هم ریخت؟ شاید برنامه‌ریزی نکرده بودند که ممکن است ما به مسابقه فینال برسیم. اگر پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شد و به جام باشگاه‌های جهان می‌رفت چه می‌شد؟ ما حتی قبول کردیم که جام حذفی را بدون ملی‌پوشان بازی کنیم. حتی برای بازی با سپیدرود رشت این نامه را امضا کردم. بازی با پیکان را به‌رغم میل باطنی در لیگ برتر قبول کردم که در فیفادی بازی کنیم ولی امیدوارم بعد از این توپ را به زمین ما نیندازند.


وی درخصوص بازیکنان مصدوم پرسپولیس گفت: مصدومیت بازیکنان برای کل لیگ ضرر دارد و فشردگی بازی‌ها باعث مصدومیت می‌شود. پروسه تمرین‌های پرسپولیس با برنامه‌ریزی جلو می‌رود و الان دیگر فیفادی هم مهم نیست، درحالی‌که قبلاً خیلی مهم بود.


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فتاحی گفته بود سه باشگاه حاضر در آسیا خواهان تعویق زمان بازی خود شده‌اند، اظهار کرد: ما فقط جمعه بازی می‌کنیم چون وقت دیگری نداریم. این برنامه را یک ماه پیش تنظیم کردم و با بازیکنان هماهنگ شدیم. مشکلات زیاد است و به‌خصوص اینکه بعد از آخرین بازی که امسال برگزار می‌کنیم باید در دربی حاضر شویم.


وی درخصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدومش گفت: سیدجلال حسینی و محمد نادری اندکی سرماخوردگی دارند. به‌جز شایان مصلح، محمد انصاری و حسین ماهینی، دیگر بازیکنان خوب هستند. کامیابی‌نیا هم به‌زودی به تمرین‌های گروهی اضافه می‌شود.


برانکو در مورد تذکر به هواداران پرسپولیس عنوان کرد: هواداران پرسپولیس همیشه عالی بوده و خواهند بود. نمی‌دانم چه جریمه‌ای برای آنها در نظر می‌گیرند ولی دلیل آن مشخص نیست. می‌دانم که رفتارهای آنها خوب است. خوشحالم که قیمت بلیت‌ها ارزان شد و آنها می‌توانند برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه بیاید.


سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه السد هم‌گروهی‌اش در آسیا این هفته به حریفش هشت گل زده است، گفت: السد پارسال اصلی‌ترین گزینه قهرمانی آسیا بود و نهایتاً مغلوب تیم ما شد. آنها این فصل بیشتر تقویت شده‌اند و قدرتمند هستند. با این‌حال ما سه‌شنبه با پاختاکور بازی داریم و به بازی با این تیم فکر می‌کنیم.


برانکو درخصوص اینکه زمین تمرین تیمش شرایط مساعدی دارد یا خیر، بیان کرد: قرار شده در آغاز عید این زمین ترمیم شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته