دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1394 - 14:30
رئیس سازمان بهزیستی:

اولویت سازمان بهزیستی ارائه خدمات تخصصی در بعد معلولیت و استانداردسازی خدمات است

رئیس سازمان بهزیستی گفت: ارائه خدمات تخصصی در بعد معلولیت و استانداردسازی خدمات از اولویت‌های سازمان بهزیستی است.
کد خبر : 36477

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، انوشیروان محسنی بندپی در دیدار با کارکنان این سازمان در استان کردستان، گفت: انتظار داریم تمام دستگاه‌های کشور، سازمان بهزیستی را یاری کنند.


وی با بیان اینکه در برنامه ششم بسیاری از وظایف این حوزه معطل مانده و تعیین تکلیف نشده است، ادامه داد: سازمان بهزیستی بر اساس تخصص و علم کارکنان خود مطالبه‌گری را در این عرصه آغاز کرده است که در برنامه ششم توسعه کشور این وظایف معطل مانده به بهزیستی واگذار شود.


وی گفت: در کشورهای اروپایی مشاوره ژنتیک و آزمایشات ژنتیک پیش از ازدواج اجباری شده است که ما هم به دنبال آن هستیم که این کار را اجباری کنیم.


وی بیان کرد: ارتقاء جایگاه، شان تخصصی و وضعیت حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی جزو اولویت‌ها است و کارهایی را نیز در این راستا آغاز کرده‌ایم.


رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه تمام توان خود را برای رفع دغدغه کارکنان به کار می‌بریم، افزود: ارائه خدمات تخصصی در بعد معلولیت و استانداردسازی خدمات از اولویت‌های سازمان بهزیستی است.


وی یادآور شد: کارکنان توانمند و فعال بهزیستی در کمال محرومیت کارهای زیادی انجام داده‌اند.


وی ادامه داد: استانداردسازی فضاهای فیزیکی، توانمند سازی درون سازمانی بهزیستی از لحاظ علمی، مالی و انگیزه‌ای و ارتقای امور رفاهی مدنظر قرار دارد. در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با بانک رفاه امضا کرده‌ایم و بیش از هزار فقره وام قرض الحسنه را برای کارکنان در نظر گرفته‌ایم که در پرداخت این وام‌ها اولویت با کارکنان شهرستان‌ها است.


دیدار با کارکنان و مسئولان در استان کردستان، افتتاح شیرخوارگاه شهید فیاض بخش در سنندج، اهدای 10 دستگاه ویلچر برقی به توانخواهان، بازدید از طرح تامین خدمات مالی خُرد دهگلان، افتتاح مجتمع فرهنگی و اشتغال‌زایی باران انجمن معلولین قروه، بازدید از مرکز نگهداری معلولان ذهنی سریش آباد و افتتاح اورژانس اجتماعی کامیاران، برخی از برنامه‌های رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان کردستان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته