دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1398 - 16:21

جزئیات جلسه شورای ورزش مؤسسات آموزش عالی/ معرفی بالاترین مرجع تصمیم‌گیری ورزش دانشجویی

آیین‌نامه تشکیل شورای ورزش مؤسسه آموزش عالی با تصویب منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.
کد خبر : 364762

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا آیین‌نامه تشکیل شورای ورزش مؤسسه آموزش عالی با تصویب منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد. بر اساس این آیین‌نامه جلسات این شورا در هر نیمسال تحصیلی یک‌بار تشکیل می‌شوند و جلسات فوق‌العاده در صورت ضرورت با پیشنهاد دبیر و تأیید رئیس شورا و با حضور نصف به‌اضافه یک عضو تشکیل خواهد شد و مصوبات آن‌ها با رأی اکثریت حاضر رأی دهنده بدون احتساب رأی ممتنع معتبر خواهد بود.


این آیین‌نامه به‌منظور ایجاد انسجام و هماهنگی در امور ورزش اقشار مختلف دانشگاهی به‌مثابه بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در امور ورزش و تربیت‌بدنی موسسه آموزش عالی هم از ورزش دانشجویان آموزشی، همگانی و قهرمانی، استادان، کارکنان، تشکل‌ها و نهادهای دانشگاهی تصویب می‌شود.


در آیین‌نامه تشکیل شورای ورزش مؤسسه‌های آموزش عالی منظور از مؤسسه آموزش عالی تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی است و منظور از شورا شورای ورزش دانشگاه است که بر اساس این آیین‌نامه تشکیل می‌شود و بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در امر ورزش موسسه آموزش عالی به شمار می‌رود.


هدف از برگزاری جلسه شورای ورزش مؤسسه آموزش عالی تعیین سیاست‌ها و راهبردها به‌منظور گسترش فعالیت‌های ورزشی و تربیت‌بدنی در مؤسسه آموزش عالی است.


اسامی اعضای شورای ورزش موسسه آموزش عالی:


رئیس مؤسسه: (رئیس)


معاون دانشجویی: (نایب‌رئیس)


معاون اداری و مالی


مدیریت تربیت‌بدنی مؤسسه (دبیر)


معاون امور فرهنگی


رئیس دانشکده مدیریت تربیت‌بدنی


دو نفر نماینده انجمن‌های کانال‌های ورزشی دانشجوی (دختر و پسر)


دو نفر از متخصصان تربیت‌بدنی مردم به پیشنهاد دبیر و تأیید رئیس شورا که بعد از اعضای هیئت‌علمی و انجام ورزشی تخصصی باشند.


یک نفر از رؤسای دانشگاه‌ها به پیشنهاد دبیر و تأیید رئیس شورا


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش دانشجویی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته