دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1397 - 14:41
حسینی درگفتگوبا آنا تشریح کرد؛

پیام 5 سرباز بازگشته از سوریه به مسئولان

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازگشت پیکر مطهر شهید محمدرضایی به همراه چهار مدافع حرم دیگر را حاوی پیامی مهم برای مسئولان دانست.
کد خبر : 364297
photo6030732115286535769.jpg

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید مدافع حرم، حمید محمدرضایی در خصوص این شهید اظهار کرد: شهید محمدرضایی از سربازان عزیز سپاه استان قزوین بود که در خانواده مذهبی متولد شد و زمانی‌که پیکر برادر مجروحش پس از 30 سال به وطن بازگشت در سوریه حضور داشته و آن تشییع باشکوه را ندید.


وی ادامه داد: حالا امروز نیز پس از سه سال پیکر شهید محمدرضایی همانند برادران شهیدش به آغوش خانواده بازگشته است تا آرامشی باشد بر دردهای خانواده‌ای که 3 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و 2 تَن از این شهدا سال‌ها دور از خانواده بودند.


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ امروز با بازگشت پیکر این شهدا امید دیگری به خانواده‌ها تزریق شده و روحیه و غیرت انقلابی در میان جوانان موج می‌زند.


حسینی افزود: بنا به کار این شهید بزرگوار در فرماندهی گردان‌های امام حسین (ع) استان قزوین و ارتباطش با بسیجی‌ها که همیشه ارتباطی معنوی و متعالی بود قطعاً تشییع جنازه باشکوهی در استان شاهد خواهیم بود که پیامی است برای هتاکان به ساحت پاک مدافعان حرم اهل بیت (ع).


وی عنوان کرد: آن افرادی که علیه مدافعان حرم تبلیغات مسموم به راه می‌اندازند، جا دارد تا با حضور در این مراسم به خود آمده و بدانند که اگر امنیتی وجود دارد به برکت همین مدافعان حرم است که در اصل مدافعان امنیت کشور هستند؛ زیرا اگر حمیدها نرفته بودند امروز باید چکمه‌های دشمن را در شهرهای مختلف کشور می‌دیدیم.


حسینی با خطاب قرار دادن مسئولان به آن‌ها متذکر شد: متأسفانه روح ایثارگری و انقلابی‌گری در میان بسیاری از مسئولان از بین رفته است و جا دارد آن مسئولانی که خود و خانواده‌هایشان در زندگی‌‎های اشرافی و حقوق‌های نجومی غرق شده‌اند، به خود آمده و به تأسی از شهدا حداقل از خواسته‌های نفسانی‌شان بگذرند و بدانند که شهدا برای امنیت این مردم که در 22 بهمن شاهد وفاداریشان بودیم از عزیزترین دارایی یعنی خون خود گذشتند؛ حالا اینکه مسئولان به‌خاطر مردم از خواسته‌های نفسانی‌شان بگذرند، خواسته زیادی نیست.


حسینی در پایان خاطرنشان کرد: باید مسئولان کار برای مردم را از شهدا فرا بگیرند و با کار جهادی و پیگیری مشکلات به صورت عملی و حتی اهدای بخشی از حقوق خود برای حل مشکلات مردم نشان دهند که التزام عملی به ولایت‌فقیه و پیروی از خون شهدا دارند؛ در غیر این‌صورت خائنان به خون شهدا هستند.  


به گزارش آنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیکرهای پاک و مطهر پنج تن از شهدای ایرانی که حین مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بودند، کشف و پس از انجام آزمایش‌های DNA هویت آنان شناسایی شد.


همچنین سردار مفقودالأثر مدافع حرم، حمید محمدرضایی، متأهل و دارای سه فرزند است که در اردیبهشت ماه 1394 طی یک عملیات و درگیری با تکفیری‌ها در کشور سوریه مفقودالاثر شده بود.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته