دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1394 - 11:27

وزیر اطلاعات: تلاش می‌‌کنیم به جای برخورد با جاسوس، زمینه جاسوس شدن را فراهم نکنیم

وزیر اطلاعات گفت: رویکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم مبتنی بر پیشگیری است و ما تلاش می‌کنیم به جای اینکه افراد جذب سازمان‌ها و سرویس‌های جاسوسی شوند و بعد ما پیگیر برخورد با آن جاسوس باشیم، اجازه ندهیم زمینه جذب افراد به اینگونه سازمان‌ها فراهم شود.
کد خبر : 36407

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات و عضو مجلس خبرگان در سخنرانی پیش از دستور خود در هجدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری از برنامه‌های خرابکارانه و ضد‌امنیتی دستگاه‌های اطلاعاتی دشمن برای ایجاد نا‌آرامی و انجام انفجارهایی در مناطق مختلف کشور خبر داد و گفت: بحمدالله با تدابیر و زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان‌(عج) برنامه‌های خرابکارانه دشمن در کشور خنثی و تیم‌های عملیاتی خرابکار‌، شناسایی و دستگیر شدند یا به هلاکت رسیدند.


علوی در ادامه از تعامل خوب علمای شیعه و اهل سنت سخن گفت و اظهار کرد: با تعامل خوبی که با علمای اهل سنت داشته‌ایم، از جذب افرادی از اهل سنت به داعش و گروه‌های تکفیری جلوگیری شده است.


وی همچنین در ابتدای سخنان خود با تسلیت به مناسبت رحلت آیت‌الله مختار امینیان نماینده فقید مردم گیلان در مجلس خبرگان، همچنین با اشاره به روز مبارزه با استعمار، یاد و خاطره علما، مجاهدین و شهدا را در مبارزه با استعمار و استکبار گرامی داشت.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته