دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1394 - 10:41

چمران رئیس شورای شهر تهران ماند

در جریان انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران که صبح امروز (سه شنبه) در محل این شورا برگزار شد، مهدی چمران، رئیس فعلی این شورا، با اختلاف چهار رای نسبت به رقیب خود، مجددا به عنوان رئیس شورای شهر تهران انتخاب شد.
کد خبر : 36388

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در این جلسه مهدی چمران کاندیدای اصولگرایان با 17 رای، دوباره بر صندلی ریاست نشست.


همچنین احمد مسجد جامعی، کاندیدای اصلاح طلبان شورا، در این رای گیری 13 رای آورد. همچنین یکی از برگه‌ها، رای سفید بود که این یعنی یکی از اعضای شورای شهر به هیچ کدام از دو کاندیدا رای نداده و رای او ممتنع بوده است.


در امر شمارش آرا هادی ساعی و عبدالحسین مختاباد نظارت داشتند. پس از رای گیری برای انتخاب رئیس، رای گیری برای دیگر اعضای هیات رئیسه نیز برگزار شد.


مرتضی طلایی نائب رئیس شورای شهر ماند


در این رای گیری، مرتضی طلایی با اخذ 16 رای از آرای اعضای شورای شهر تهران مقابل رقیب خود احمد حکیمی پور که 15 رای داشت پیروز شد و همچنان نائب رئیس شورای شهر تهران باقی ماند.


احمد حکیمی پور و مرتضی طلایی برای این سمت کاندیدا شدند و در نهایت شمارش آرا نشان داد که احمد حکیمی پور 15 رای و مرتضی طلایی 16 رای از 31 برگه رای اعضای شورای شهر تهران را به خود اختصاص دادند.


با جمع آوری آرای زرد 31 عضو شورای شهر تهران و شمارش آرا مشخص شد که مرتضی طلایی امسال هم توانست با کسب 16 رای در سمت نائب رئیس شورای شهر تهران باقی بماند.


بر اساس این گزارش مرتضی طلایی از ابتدای دوره چهارم نائب رئیس شورای شهر بوده و اکنون نیز توانست بیشترین رای را برای این سمت کسب کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته