دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1394 - 12:28
در گفت‌وگو با آنا

اصغر باقریان: مخالفان سپاهان برنامه بازی‌های تراکتور را نگاه کنند/ محرم نویدکیا روحانی سپاهان است

مدیرعامل سپاهان گفت: تا زمانی که با محرم نویدکیا صحبت نکنم تمامی نقل قول های مطرح شده در مورد او را قبول ندارم.
کد خبر : 36386

اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد جدایی احسان حاج صفی از سپاهان اظهار داشت: «اگر بخواهم نگاه کلی به این موضوع داشته باشم باید بگویم نظر مساعدی درباره این موضوع دارم چون این اتفاق خوشایندی است که بازیکنان فوتبال ما جایگاه مناسبی در فوتبال اروپا پیدا کنند. باید نخبه های فوتبال ما وارد فوتبال حرفه ای دنیا شوند و توانایی هایشان را به دیگر کشورهای جهان نشان دهند.»


وی ادامه داد:« در این میان رفتن احسان از سپاهان به باشگاهی در آلمان برای ما خوشحال کننده است اما این بازیکن ملی پوش می توانست با صبر بیشتر به باشگاه بهتری برود. حضور در تیمی که شانسی برای حضور در بوندسلیگای یک ندارد و مشخص نیست سال آینده هم در بوندسلیگای دو بماند مناسب بازیکن بزرگی چون حاج صفی نبود. با این حال چون خودش علاقمند بود شانس خود را در این تیم امتحان کند ما با حضور او در تیم دوم شهر فرانکفورت مخالفتی نکردیم.»


مدیرعامل سپاهان در ادامه این گفت‌وگو پیرامون حاشیه های فراوانی که محرم نویدکیا با نیامدنش به تمرینات برای تیم سپاهان ایجاد کرده، بیان داشت: «متاسفانه تا به امروز هیچ صحبت مستقیمی با محرم نداشته ام تا بدانم دلیل نیامدن او به جمع تیم چیست. تمامی اطلاعات من در مورد محرم نقل قول هایی است که از گوشه و کنار شنیده ام و مسلما نمی شود گفت چند درصد از حرف های مطرح شده متعلق به نویدکیا است.»


وی افزود: «محرم از سرمایه های اصلی باشگاه است و اینجا خانه اوست. هم باشگاه شرایط پیشرفت محرم را فراهم کرده و هم او تلاش کرده تا تیم به هدف های خود برسد. بنابراین ما مترصد فرصتی هستیم تا او بیاید و حرف هایش را بزند. نویدکیا هنوز نگفته قصد خداحافظی دارد یا اینکه می خواهد به فوتبالش در سپاهان ادامه دهد. با این حال اعلام می کنم که درب باشگاه سپاهان به روی محرم باز است و او هر زمان که دلش بخواهد، می تواند به خانه اش برگردد.»


باقریان در مورد اختلافی که می گویند نویدکیا با فرکی دارد، تصریح کرد: «من با سرمربی تیم در این رابطه صحبت کردم. فرکی گفت که او هم تا به امروز صحبتی با محرم نداشته که بخواهد باعث اختلافشان شود. ما باید از زبان خود نویدکیا دلایل نیامدنش را بشنویم. اینکه واسطه هایی می آیند و مدعی هستند ما با محرم حرف زدیم، مستدل نیست چون باید مدرک مستندی باشد که بتوان آن را اثبات نمود.»


مدیرعامل سپاهان درباره اینکه به چه دلیل باشگاه تا این اندازه مقابل محرم نویدکیا کوتاه می آید، گفت: «ما به عنوان بازیکن به محرم فرصت نمی دهیم. بعضی مواقع افراد در زمان های خاص جایگاهی را پیدا می کنند که نباید با آنها برخوردی عادی داشت. محرم به عنوان بزرگتر بچه ها، نقش اسوه تیم را دارد و اگر شرایطی غیر از این داشت، خیلی زود عذر او را می خواستیم. شما ممکن است وارد شهری شوید که در آن شهر یک روحانی جایگاه خاصی نزد مردم داشته باشد در حالی که هیچ مسئولیتی هم ندارد اما مردم چون او را اعتبار شهر خود می دانند، احترام بالایی به او می گذارند.»


وی ادامه داد: «نقش محرم در تیم سپاهان همان نقشی است که یک روحانی در شهر خود دارد. محرم ارزش یک روحانی را در تیم ما دارد که بودنش می تواند برای سایر بازیکنان تیم مثمرثمر باشد. مطمئن باشید ما روزی که مشکل او را حل کنیم سرعت پیشرفت تیم سپاهان بیشتر خواهد شد.»


باقریان در خصوص اظهارنظرهایی که علیه تیم سپاهان می شود و می گویند فدراسیون و سازمان لیگ حامی سپاهان است، یادآور شد: «ای کاش کسانی که چنین حرف هایی را مطرح می کنند کمی حرفه ای تر عمل کنند و به گونه ای حرف بزنند که خودشان را زیرسوال نبرند. اینکه سپاهان قهرمانی های زیادی در لیگ برتر کسب کرده باید دلیلی بشود که تیم های دیگر برای پوشاندن ضعف هایشان ما را زیر سوال ببرند، آن هم سوال هایی که پاسخش را به آسانی می توان داد.»


وی خاطرنشان کرد: «ادعا می کنند قرعه کشی لیگ به‌گونه‌ای بوده که ما در چهار بازی از پنج بازی نخست از اصفهان خارج نشدیم. اولا که قرعه کشی لیگ را علی کریمی و مجید نامجومطلق جلوی چشم افراد زیادی و در حضور دوربین های تلویزیونی انجام دادند. ثانیا به کسانی که فدراسیون و سازمان لیگ را متهم به حمایت از ما می‌کنند توصیه می‌کنم برنامه بازی های تراکتورسازی را هم ببینند. آنها هم در پایان هفته پنجم فقط یک بازی خارج از تبریز انجام داده اند و الان در رده هشتم قرار دارند. چرا فدراسیون نتوانست این تیم را به صدر جدول برساند. بهتر است مخالفان موفقیت سپاهان چاره دیگری برای مشکلات خود پیدا کنند که قابل دفاع باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته