دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1397 - 16:54
امینی تصریح کرد:

پیشگامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در تبیین بیانیه گام دوم

سرپرست دبیرخانه گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاهیان در فراگیر شدن آرمان‌های انقلاب اسلامی در جهان نسبت به سایر اقشار جامعه پیشگام هستند.
کد خبر : 363841
Image-1.jpg

زین‌العابدین امینی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به جنگ روانی و اقتصادی دشمن علیه ملت مسلمان ایران،‌ گفت: در شرایط کنونی نخبگان دانشگاهی در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب و بیان دستاوردهای متعالی و حیرت‌انگیز انقلاب عزیز اسلامی در صحنه حضور انقلابی دارند.


سرپرست دبیرخانه گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: کلاس‌های درس و جلسات دانشگاهی، تریبونی مردمی با دامنه وسیع در سراسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در همه استان‌ها و شهرها بوده که استادان ارزشی و متعهد می‌توانند در  به تبیین عظمت انقلاب اسلامی و دستاوردهای ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی آن بپردازند.


معاون فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درباره تأثیر دانشگاهیان در رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد:  دانشگاهیان در فراگیر شدن آرمان‌های انقلاب اسلامی در جهان نسبت به سایر اقشار جامعه پیشگام  بوده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند و بدون شک در این برهه حساس و آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی نیز همانند گذشته جلودار این حرکت خواهند بود و به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و برای پاسخ به هجمه‌ها، دروغ پراکنی‌ها و سیاه‌نمایی‌های دشمنان موضع‌گیری انقلابی می‌نمایند.


امینی خاطرنشان کرد: دشمنان در آغاز دهه پنجم عمر پر برکت انقلاب اسلامی در پی ایجاد روحیه یأس و ناامیدی و از بین بردن خودباوری در بین جوانان عزیز هستند. نقش‌آفرینی اساتید در پاسخ به شبهاتی که دشمنان مطرح می‌کنند بسیار حائز اهمیت است. اساتید و مسئولان انقلابی دانشگاه به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی که خود از رویش‌های انقلاب است به طور جدی در دفاع از دستاوردهای انقلاب و از بین بردن روحیه یأس و ناامیدی نسبت به نظام تلاش می‌کنند.


وی در پایان تصریح کرد: مدیران و اساتید متعهد و بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی همواره مدافعین راستین انقلاب اسلامی و رهبری معظم نظام، حضرت امام خامنه ای( مدظله‌العالی) عزیز بوده و در این مسیر تا پای جان در حمایت از ولایت فقیه و نایب برحق امام زمان(عج) ایستاده‌اند.


انتهای پیام/4116/ 4007/


انتهای پیام/

برچسب ها: گام دوم انقلاب
ارسال نظر
قالیشویی ادیب