دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1394 - 10:45
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل سایپا : درچند جهت مشغول مبارزه هستم / اجازه دفاع به من ندادند

بیت الله‌رضایی‌گفت: دو بار از فردوسی‌پور خواستم که در برنامه نود حاضر شوم و با ارائه مدارک از خودم دفاع کنم اما وی در پاسخ به خواسته من عنوان کرد که به صورت تلفنی از خودم دفاع کنم.
کد خبر : 36383

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، شب گذشته در یکی از قسمت های برنامه تلویزیونی نود، عادل فردوسی پور با اشاره به یکی از بازیکنان تیم سایپا به نام سروش فیروزی عنوان کرد که حضور این بازیکن در سایپا مشکوک به نظر می رسد. در ادامه مجید جلالی روی خط تلفنی برنامه نود آمد و پیرامون حضور این بازیکن در سایپا توضیحاتی ارائه کرد. وی گفت: «فیروزی برای انجام تست در تمرینات سایپا حاضر شد اما مورد پسند ما واقع نشد و عذر وی را خواستیم اما نمی دانم چطور شد که این بازیکن به لیست سایپا اضافه شد. من هم به این مسئله اعتراض کردم و قرار شد مسئولان سایپا قرارداد وی را فسخ کنند.»


پس از صحبت های جلالی، فردوسی‌پور تلاش کرد با بیت‌الله رضایی به صورت تلفنی ارتباط برقرار کند اما مدیرعامل سایپا ترجیح داد در این باره صحبت نکند تا اینکه «ولی رعیت»، عضو هیات مدیره باشگاه سایپا روی خط تلفنی برنامه نود آمد و توضیحاتی پیرامون سروش فیروزی ارائه داد.»


مدیرعامل سایپا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا پیرامون صحبت های عضو هیات مدیره این باشگاه در برنامه نود اظهار داشت: «اتفاقات به مراتب بدتری در کشورمان رخ داده که کسی آنها را بازگو نکرده است. چطور زمانی که تعدادی از نمایندگان مجلس از معاون اول رئیس جمهور وقت پول گرفتند کسی صدایش درنیامد؟»


وی در ادامه افزود: «میردورقی قبل از حضور در پرسپولیس در سایپا بود. کمتر کسی است که خبر داشته باشد وی با نظر شرکت بیمه توسعه به عضویت سایپا درآمد. مجید جلالی که به دنبال روشنگری است چرا در آن موقع اعتراضی به این مسئله نکرد؟»


رضایی تصریح کرد: «دو بار از فردوسی‌پور خواستم که در برنامه نود حاضر شوم و با ارائه مدارک از خودم دفاع کنم اما فردوسی پور در پاسخ به خواسته‌ام عنوانکرد که به صورت تلفنی از خودم دفاع کنم.»


مدیرعامل سایپا یادآورد شد: «تمام این اتفاقات از زمانی شروع شد که تیم را از البرز به تهران آوردم و این مسائل تبعات انتقال سایپا به تهران است.»


وی درباره صحبت های تعدادی از بازیکنان سایپا درباره قراردادهایشان خاطرنشان کرد: «قرارداد این بازیکنان مربوط به دوره من نیست. این قراردادها برای فصل 92-91 است و ربطی به من ندارد. زمانی که این مسائل عنوان می شود می توان پی به خیلی چیزها برد.»


بیت‌الله رضایی در پایان صحبت هایش یادآور شد: «در حال حاضر از چند جهت مشغول مبارزه هستم اما به هیچ عنوان استعفا نخواهم داد. ضمن این که از آقای رعیت هم به دلیل صحبت هایش در برنامه نود ناراحت نیستم. وی تنها عنوان کرد که رضایی مسیر را اشتباه رفته است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته