دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1397 - 13:18
طهماسبی در گفتگو با آنا:

روز سختی در انتظار پیکان و پدیده است/ داوری سخت‌ترین کار دنیا

سرپرست تیم پیکان گفت: دیداری که این هفته با پدیده داریم برای هر دو تیم بسیار سخت خواهد بود.
کد خبر : 363693
_MID0618.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمدرضا طهماسبی یکی از بازیکنان وفادار فوتبال  باشگاهی ایران به شمار می‌رود. او بیش از 10 سال با پیراهن تیم پیکان به میدان رفت و پس از آویختن کفش‌های فوتبالی‌اش در کادرفنی تیم پیکان مشغول به‌کار شد. طهماسبی از ابتدای این فصل لیگ برتر در قامت سرپرست تیم پیکان تلاش می‌کند تا این تیم شرایط مناسبی در لیگ برتر داشته باشد.


محمدرضا طهماسبی در مورد اثرات پیروزی بر ماشین‌سازی برای تیم پیکان در ادامه رقابت‌‌های این فصل لیگ برتر به خبرنگار ورزشی آنا گفت: بچه‌های ما نکات فنی را که کادرفنی و در رأس آنها حسین فرکی به آنها گوشزد کرده بودند خیلی خوب رعایت کردند و می‌توانم بگویم خدا هم به ما نگاه کرد و با گل نشدن آن پنالتی دقیقه 95 باعث شد که تلاش بچه‌های ما به نتیجه برسد و سه امتیاز این بازی را به‌دست بیاوریم.


وی ادامه داد: تیم ما در نیم‌فصل اول و در دو بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم مقابل استقلال و سپاهان بازنده شد اما در خیلی از این بازی‌ها مستحق شکست نبود. برتری مقابل ماشین‌سازی بازیکنان را به آینده امیدوار کرد و به این باور رساند که می‌توانند در ادامه فصل باز هم برنده باشند. ما با چند پیروزی به نیمه بالای جدول می‌رسیم و می‌توانیم تا پایان فصل برای ماندن در رتبه‌ای تک‌رقمی بجنگیم.


سرپرست تیم پیکان درباره اینکه دیدار تیمش با پدیده در هفته بیستم را چگونه می‌بیند، اظهار کرد: فکر می‌کنم هم پدیده و هم پیکان روز سختی در مقابل هم خواهند داشت ولی تلاش بچه‌ها و زحمت‌شان و نکات فنی که کادرفنی‌مان اعلام می‌کنند اگر بچه‌ها درست اجرا کنند مثل بازی با ماشین‌سازی إن‌شاءالله دست پر از زمین بیرون خواهند آمد. با شکست تیم مدعی پدیده به آینده امیدوارتر می‌شویم و شانس زیادی برای کسب رتبه تک‌رقمی مناسبی پیدا می‌کنیم.


وی در مورد شرایط مالی اعضای تیم پیکان بیان کرد: فکر می‌کنم یکی از باشگاه‌هایی هستیم که به تمام تعهدات‌مان عمل کرده‌ایم تا این لحظه و تمام پرداختی‌های‌مان را به شکر خدا انجام داده‌ایم و باشگاه همه‌جوره حمایت کرده است.


طهماسبی در مورد عملکرد داوران در این فصل تصریح کرد: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست. چرا دروغ بگویم؟! بالاخره داوری سخت‌ترین شغل دنیاست و داوران ما خیلی خوب هستند. آنها جوان و کم‌تجربه‌اند. تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند که روزبه‌روز بهتر شوند و باید تیم‌ها یک‌مقدار مثل باشگاه پیکان، مثل حسین فرکی، حتی مجید جلالی هم که بودند سعی می‌کردند به داوران احترام بگذارند و به آنها بها بدهند. اگر گاهاً اشتباهاتی هم مرتکب می‌شوند واقعاً اشتباهات‌شان بی‌غرض است مطمئناً و هر چه تجربه آنها بیشتر شود و اگر باشگاه‌ها فشار کمتری روی داوران بگذارند فکر می‌کنم در سال‌های آینده و بازی‌های بعدی قضاوت بهتری خواهند داشت.


وی در مورد استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی VAR در لیگ برتر عنوان کرد: شخصاً فکر می‌کنم که موضوع VAR تنها در حد یک حرف است و فکر نمی‌کنم بتوانیم از این سیستم استفاده کنیم چون هم هزینه سخت‌افزاری می‌خواهد و هم نفرات زیادی برای گنجاندن در این کار نیاز دارد و فکر می‌کنم درحال‌حاضر شرایط استفاده از VAR را نداریم.


سرپرست تیم پیکان در مورد اینکه سایپا و چند تیم دیگر در زمینی که این  تیم بازی‌هایش در لیگ برتر را برگزار می‌کند تمرین دارند، گفت: قطعاً وقتی در یک زمین چند بازی در هفته انجام می‌شود، کیفیت آن پایین می‌آید ولی متأسفانه آن استادیوم متعلق به ما نیست و در اصل ما هم یک‌جور اجاره کرده و فقط بازی‌های‌مان در آن انجام می‌شود و اگر آن استادیوم متعلق به باشگاه پیکان بود هیچ تیم دیگری نمی‌توانست در آنجا بازی کند. امیدوارم این مشکل هم در فصل بعد برطرف شود.


وی در مورد برنامه‌های باشگاه پیکان برای جذب تماشاگر اظهار کرد: چیزی به ذهنم نمی‌رسد مگر اینکه از کارمندان خود ایران‌خودرو استفاده کنیم که تیم سایپا همین کار را انجام می‌دهد ولی باز هم تعدادشان زیاد نیست. ما به امید اینکه تماشاگر خوب جذب کنیم به شهر قدس رفتیم که اوائل خیلی خوب استقبال شد اما متأسفانه الان تماشاگر آن‌چنانی نداریم و همین مسئله می‌تواند خیلی به تیم ما لطمه بزند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته