دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1394 - 09:50
در گفت‌وگو با آنا

استیلی: پول گرفتن از هواداران اشتباه است/ بیشتر از پرسپولیس نگران ملوان هستم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مصاحبه های ستاره های جهان که در بازگشت به کشورهایشان انجام دادند نکات مثبتی دارد که فواید زیادی برای فوتبال ایران خواهد داشت.
کد خبر : 36366

حمید استیلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: «من در حال حاضر در ملوان هستم و بیشتر از همه نگران ملوان هستم تا پرسپولیس اما اینکه مسئولان پرسپولیس می خواهند برای پرداخت هزینه هایشان از هواداران پول بگیرند کار درستی نیست.»


وی در ادامه افزود: «پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد. مسئولان این تیم می توانستند از ظرفیت های زیادی که پرسپولیس دارد برای درآمدزایی استفاده کنند.»


استیلی با اشاره به بازتاب مثبت حضور ستارگان جهان در ایران گفت: «برگزاری این بازی ها می تواند نگاه مردم دنیا را به کشورمان تغییر دهد. ضمن اینکه مصاحبه های ستاره های جهان که در بازگشت به کشورهایشان انجام دادند نکته مثبت دیگری است که فواید زیادی برای فوتبال ایران خواهد داشت. امیدوارم چنین اتفاقاتی باز هم تکرار شود و شاهد حضور بزرگان فوتبال جهان در ایران باشیم.»


وی درباره میزان طلبش از راه آهن یادآور شد: «من بیشتر از هفت میلیارد تومان از راه آهن طلبکار هستم. این مبلغ هنوز به من پرداخت نشده است. قرار است پس از بررسی حسابرس آن را دریافت کنم.»


استیلی در ادامه درباره مصاف ایران با تیم‌های گوام و هند خاطرنشان کرد: «گوام و هند هر چقدر هم که پیشرفت کرده باشند اما در حد و اندازه فوتبال ایران نیستند و باید به راحتی آنها را شکست بدهیم. خوشبختانه در تیم ملی جوانگرایی خوبی صورت گرفته و این مسئله می تواند در درازمدت به سود فوتبال کشورمان باشد.»


سرمربی تیم فوتبال ملوان در پایان صحبت‌هایش درباره شرایط این تیم یادآور شد: «در حال حاضر در اردوی سرعین هستیم. تعطیلات لیگ می توانست برای ما مفید باشد اما متاسفانه در این تعطیلات باید در جام حذفی به میدان برویم. اگر این بازی نبود می توانستیم بیشترین بهره را از این تعطیلات ببریم. با وجود اینکه نفرات خوبی در ملوان داریم اما در بعضی از پست ها احتیاج به جذب بازیکن داریم ولی به دلیل اینکه لیست ملوان پُر است باید با همین شرایط لیگ را ادامه دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته