دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1397 - 13:20
صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر حاجی‌آباد از مدرسه سما

شهردار حاجی‌آباد همراه رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد از مدرسه سمای این شهر بازدید کرد.
کد خبر : 363571
علیرضا حسن‌زاده شهردار حاجی‌آباد.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از حاجی‌آباد، صبح امروز علیرضا حسن‌زاده شهردار حاجی‌آباد به همراه رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد از مدرسه سمای این شهر بازدید کردند.


در جریان این بازدید روند فعالیت‌های عمرانی در حال اجرا، محوطه‌سازی و سایر فعالیت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.


در ادامه بازدیدکنندگان علاوه‌بر بازدید از  فضای آموزشی، فرهنگی، آزمایشگاه و کتابخانه، از مدیر و کارکنان آموزشگاه سما قدردانی کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه مدیریت و کارکنان این واحد آموزشی با تمام توان برای ارتقای تعلیم و تربیت فرزندان این خطه تلاش می‌کنند و امکانات مناسبی در این آموزشگاه برای تحصیل و تربیت دانش‌آموزان مهیاست.


محمد حیدری نارمندی از مدیر و فرهنگیان شاغل در آموزشگاه سمای حاجی‌آباد قدردانی کرد. 


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد مشاور عالی شهردار فارغان شد


در حکمی از سوی مسلم دهقانی فارغانی شهردار فارغان، محمد حیدری نارمندی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد به عنوان مشاور عالی شهردار فارغان منصوب شد.


در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی و رویکرد شهرداری فارغان در تحقق ایجاد ساختار توانمند، شعار شهردار پاسخگو، شهروند مسئول و شهری نمونه با تشکیل اتاق فکر، بانک ایده و گروه مشورتی، راهبردی و راهبری، به موجب این حکم به عنوان مشاور عالی شهردار در امور برنامه‌ریزی و اجرایی و رئیس گروه مشاوران شهردار فارغان منصوب می‌شوید.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته