دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1394 - 09:38

خواننده رپ آمریکایی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 می‌شود

خواننده رپ آمریکایی و همسر «کیم کارداشیان» مدل آمریکایی ارمنی‌تبار، اعلام کرد خود را برای نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2020 نامزد خواهد کرد.
کد خبر : 36357

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از خبرگزاری رویترز، «کانی وست» در مراسمی با حضور «مایلی سایروس» دیگر خواننده آمریکایی و پس از گرفتن جایزه موزیک ویدئوی شبکه «ام‌تی‌وی» از تمایل خود برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2020 خبر داد.


بر اساس این گزارش، میلیون‌ها بیننده تلویزیونی شاهد اعلام آمادگی «کانی وست» برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بودند. همچنین سایت‌های اینترنتی پس از این موضوع، به گمانه‌زنی درباره رئیس‌جمهوری احتمالی آینده و بانوی نخست آمریکا پرداختند.


«وست» 38 ساله جایزه «ام‌تی‌وی» را که به افتخار «مایکل جکسون» به بهترین خواننده آمریکا اهدا می‌شود کسب کرد. وی در این مراسم گفت: من برای هنر و برای آنچه اعتقاد دارم حاضرم جانم را بدهم.


رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند کسی نمی‌داند که پنج سال دیگر آیا «کانی وست» رای لازم برای ریاست‌جمهوری آمریکا را به دست خواهد آورد یا خیر، تا با همسرش «کیم کارداشیان» وارد کاخ سفید شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته