دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1397 - 20:51
دکتر اسکندری:

دانشگاه آزاد اسلامی بازوی پرتوانی در معماری تمدن نوین اسلامی است

رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند بازوی پرتوانی در معماری تمدن نوین اسلامی برای انقلاب و مقام معظم رهبری باشد.
کد خبر : 363430
636441734307421481_md.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری آنا عصر امروز در محل ساختمان رسانه‌های نشر دانشگاه آزاد اسلامی (فرهیختگان) با حضور دکتر صالح اسکندری رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حسن کربلایی مدیرعامل خبرگزاری آنا برگزار شد.


دکتر اسکندری، در این مراسم، با اشاره به برگزاری همایش رونمایی و بازنمایی از ۴۰ اثر فاخر در حوزه مطالعات انقلاب تحت عنوان همایش «چلچراغ انقلاب اسلامی»، اظهار کرد: هم‌زمان با حماسه میلیونی ملت ایران در 22 بهمن، یک پویش همگانی در بدنه دانشگاه مقارن با پیام «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری شد. آیین رونمایی از 40 جلد کتاب فاخر در حوزه مطالعات انقلاب اسلامی، لبیک جامعه نخبگانی به پیام «گام دوم» رهبری بود.


رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه سی و هفتمین سال فعالیتش می‌تواند بازوی پرتوانی در معماری تمدن نوین اسلامی برای انقلاب و مقام معظم رهبری باشد.


وی در ادامه افزود: دکتر ولایتی در جلسه‌ای مطرح کردند که اگر سپاه قدس بازوی نظامی قابل‌اتکا برای انقلاب و رهبری و موجب سرفرازی برای جمهوری اسلامی ایران است آرزوی من این است که دانشگاه آزاد اسلامی هم بازوی علمی پرتوانی برای انقلاب و مقام معظم رهبری باشد.


اسکندری با توصیف عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه و جهان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور همیشگی مردم در صحنه و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در منطقه و جهان سرآمد است و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به چشم می‌آید.


رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن یادآوری نقش بی‌بدیل دانشگاه آزاد اسلامی در سپهر علمی و تمدنی کشور تصریح کرد: معتقدیم دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در معماری تمدن نوین اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور، تکیه‌گاه علمی انقلاب اسلامی باشد.


وی با تقدیر از زحمات محمودرضا کریمی سردبیر سابق خبرگزاری آنا خاطرنشان کرد: امروز گرد هم آمدیم تا آیین تکریم و معارفه سردبیر جدید خبرگزاری آنا را برگزار کنیم، تغییرات جدید می‌تواند انرژی‌های تازه را به مجموعه وارد کند و همین امر سرمنشأ تحولات، خیرات و برکات گسترده‌ای است.


اسکندری با اشاره به تحولات مثبت کمی و کیفی خبرگزاری رسمی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در 9 ماه گذشته به لحاظ فرم، محتوا و نیروی انسانی تحولات مثبتی در خبرگزاری وزین آنا شکل گرفته است. به لحاظ فرمی سایت خبرگزاری، با یک پنل جدید بازطراحی و رونمایی شد، همچنین لوگوی خبرگزاری نیز بازطراحی شده و به لحاظ فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها‌ پیشرفت‌های چشمگیری صورت گرفت و از نظر محتوایی اقدامات مفیدی صورت گرفت که بار اصلی محتوایی بر دوش سردبیران مجموعه خبری آنا بود.


رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کسانی که در مجموعه رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند، علی‌رغم کار حرفه‌ای خبری، در حوزه علم و دانش صاحب‌نظر هستند.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک مثال ازجمله اقدامات مثبت می‌توان به مصاحبه‌ای که در حوزه بین‌الملل خبرگزاری آنا در خصوص اعتراضات مردمی در فرانسه صورت گرفت اشاره کرد، مصاحبه‌ای که هنوز هم ائمه جمعه به آن اشاره و استناد می‌کنند و اعتراضات فرانسوی‌ها را ملهم و برگرفته از انقلاب اسلامی ایران می‌دانند؛ این یکی از کارهای بزرگی است که در این چند ماه انجام شده است.


اسکندری تصریح کرد: در حوزه عکس، واقعاً فعالیت‌هایی صورت گرفته که مایه مباهات است؛ روزی نیست که روزنامه‌های مدعی کشور همچون روزنامه شرق، اعتماد، ایران از عکس‌های این خبرگزاری در صفحات روزنامه خود استفاده نکند. همچنین بخش استان‌ها خبرگزاری آنا، همیشه نمره قابل قبولی کسب کرده است و نیز سایر بخش‌های این خبرگزاری در ارزیابی‌های مختلف حرف برای گفتن دارند.


رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اظهار کرد: در مسیر تغییرات دانشگاه آزاد اسلامی و تبدیل آن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، خبرنگاران این دانشگاه، پیش‌قراولان این تحول هستند و خط تحولات را مشخص می‌کنند پس ناگزیر عیار فعالیت‌های آنان باید افزایش یابد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته