دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1397 - 19:14
امیر حیدری:

طرح‌های ارتقای معیشت در نیروی زمینی با جدیت دنبال می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: 30 طرح‌ در دستورکار قرار دارند تا معیشت کارکنان نیروی زمینی ارتش ارتقا یابد.
کد خبر : 363409

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در هفتمین نشست سالانه مسئولان دفاتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح که در ستاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امروز صراط مستقیم برای ما پیروی از منویات و اوامر ولی‌ امر مسلمین جهان است پس بهترین نعمت، نعمت ولایت است.


وی بر سه اصل ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری در نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و افزود: در حکم انتصاب فرمانده نیروی زمینی از سوی مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی) سه ویژگی مهم چابکی، تحرک و کارآمدی تأکید شد، نیروی زمینی ارتش نیز بلافاصله تمامی برنامه‌های این نیرو را برابر مطالبه فرماندهی معظم کل قوا اجرایی کرد.


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اجرایی‌شدن طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای (حفظه‌الله تعالی) در نیروی زمینی ارتش، خاطرنشان کرد: 30 طرح که اکثراً در جهت ارتقا معیشت کارکنان است در این نیرو طراحی و در حال اجرا است، طرح دارالشفای حضرت زهرا (س) که شناسایی بیماران صعب‌العلاج و رفع مشکلات آن‌ها است با جدیت در حال پیگیری است، طرح حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) که این طرح با رویکرد کمک به کارکنان فاقد منازل سازمانی است، یکی دیگر از طرح‌های 30 گانه لبیک با رویکرد تأمین مسکن شخصی کارکنان است که این طرح با جدیت دنبال می‌شود، طرح امام سجاد (ع) تکریم خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران است که برنامه‌های مطلوبی در جهت بهبود شرایط خانواده‌های این عزیزان است. همچنین طرح‌های دیگری که علاوه بر معیشت کارکنان در تحرک، چابکی و کارآمدی یگان‌های نیروی زمینی ارتش بسیار مؤثر خواهد بود.


وی خاطرنشان کرد: امروز نیروی زمینی ارتش با تغییر ساختار جدید به نیروی متحرک هجومی و واکنش سریع تغییر وضعیت داد و چابکی، تحرک و کارآمدی را در دستور کار خود قرار داده است.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته