دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1397 - 15:44
در دانشگاه آزاد اصفهان رخ داد؛

برگزاری نخستین جلسه تخصصی کمیته تحقیقات دانشجویی علوم پزشکی

نخستین جلسه تخصصی کمیته تحقیقات دانشجویی رشته‌های گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.
کد خبر : 363337
photo_2019-02-24_15-20-24.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، نخستین جلسه تخصصی کمیته تحقیقات دانشجویی رشته‌های گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد. 


در این جلسه که با حضور مجید طغیانی معاون پژوهش و فناوری، محمدعلی نادی معاون اداری و مالی و رؤسای دانشکده‌های دندان‌پزشکی، پرستاری و مامایی و اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشکده‌ها در تالار جنبی امیر کبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد، معاون علوم پزشکی واحد اصفهان گفت: توانمندسازی دانشجویان علوم پزشکی در زمینه پژوهش، تأمین و توسعه منابع مالی و تسهیلات لازم برای تحقیقات دانشجویی، ارتباط کمیته‌های مختلف تحقیقات دانشجویی با یکدیگر، حمایت از برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های علمی، هدایت، نظارت و تقویت تحقیقات دانشجویی به‌عنوان بستری مناسب و پویا در کشور از مهم‌ترین اهداف و مأموریت‌های کمیته تحقیقات دانشجویی است.


آرش قدوسی افزود: توانمندسازی دانشجویان در امر تحقیق و پژوهش در آینده کاری آنان تأثیر بسزایی دارد؛ زیرا دانشجوی توانمند در امر تحقیق، هدف را به‌خوبی شناسایی کرده و برای رسیدن به هدف برنامه کاربردی دارد.


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) خاطرنشان کرد: دانشجوی توانمند در امر تحقیق به خوبی مشکلات و موانع رسیدن به هدف را شناسایی کرده و از توانمندی مدیریت بحران به خوبی برخوردار است چون در امر تحقیق و پژوهش با بسیاری از این مسائل عیناً روبرو شده است.


در این جلسه اعضای کمیته تحقیقات دانشجویی خواستار حمایت مادی و معنوی از برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌ها، انتشار مقالات، هدایت تحقیقات دانشجویی، حل مشکل کد اخلاقی و توسعه تسهیلات در زمینه تحقیقات دانشجویی شدند و مسئولان ذیربط بر حمایت خود از فعالیت‌های کمیته تحقیقات دانشجویی تأکید کردند.


به گزارش آنا، دفتر هماهنگی کمیته تحقیقات دانشجویی با هدف ترویج و ارتقای فرهنگ پژوهش بین دانشجویان گروه علوم پزشکی، در سال 1372 آغاز به کار کرد و پس از آن کمیته‌های تحقیقات دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تشکیل و در واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی از سال 1396 با حضور جمعی از دانشجویان علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش در رشته‌های علوم پزشکی رسماً فعالیت خود را زیرنظر کمیته بهداشت و درمان آغاز کردند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته